خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس را دوباره در اهواز می‌بریم؛

ابن‌قاسم: بازیکنان ما ۵-۶سال است کارت‌معافی گرفتند / تاوان‌سختی برای قهرمانی می‌پردازیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۷۴۹

هدف ما در بازی با پرسپولیس ادامه پیروزی‌های فولاد در اهواز است و با اینکه احترام ویژه‌ای برای پرسپولیس و هوادارانش قائل هستیم اما ۳ امتیاز این دیدار را تحت هیچ شرایطی از دست نخواهیم داد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه جریانی در کار است تا قهرمانی تیم فولاد را زیر سوال ببرند، گفت: مشکل تیم فولاد با ۴ عمل اصلی حل می‌شود.

محمد حسین ابن‌قاسم در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن اعلام این مطلب افزود: بازیکنان سرباز فولاد چندین سال است در این تیم حضور دارند و ما در سال‌های قبل عناوین مختلفی چون ششمی، پنجمی و سومی لیگ را به دست آوردیم، ولی هرگز چنین مسائلی برای بازیکنان ما مطرح نشد. نمی‌دانم چرا امسال که فولاد قهرمان لیگ برتر شد چنین حواشی اطراف تیم ما به راه انداختند و می‌خواهند این قهرمانی را لوثکنند.

وی افزود: از هر راهی که می‌رویم نمی‌توانیم این مشکل را حل کنیم، اما اعتقاد دارم حل این معادله بسیار ساده است و مثل محاسبه ریاضی می‌ماند که ۲ + ۲ مساوی ۴ می‌شود. فولاد روزهای سختی را می‌گذراند و تاوان سختی برای قهرمانی فصل گذشته‌اش می‌پردازد.

سرپرست فولاد یادآور شد: بازیکنان ما ۵-۶ سالی است که کارت معافی گرفتند، ولی چرا حالا که قهرمان شدیم این مسائل را مطرح می‌کنند؟!

وی با انتقاد از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ۲ روز مانده به شروع لیگ به ما اعلام می‌کنند ۴ بازیکن فولاد مشکل کارت پایان خدمت دارند و نمی‌توانند تیم را در مسابقه اول همراهی کنند. اگر این بازیکنان چنین مشکلی داشتند چرا شب قبل از مسابقه به ما اعلام می‌کنند؟ چرا زودتر نگفتند تا ما با این بازیکنان قرارداد نبندیم؟ حداقل می‌توانستند به ما شفاهی بگویند تا با این بازیکنان قرارداد نبندیم و ۲۰ درصد فصل جدید را به آنها پرداخت نکنیم.

ابن‌قاسم در مورد اینکه این موضوع را علی دایی برای نخستین بار مطرح کرد و پرسپولیسی‌ها این جریان را به راه انداختند، گفت: من چنین اعتقادی ندارم و مطرح شدن نام پرسپولیس تنها سرپوشی بود که خواستند برای پیگیری این موضوع از سوی رسانه‌ها و افکار عمونمی بگذارند، در حالیکه پرسپولیس هیچ سودی از این قضیه نمی‌برد. همه چیز از زمانی شروع شد که ما قهرمان لیگ شدیم و این باب میل خیلی‌ها نبود و با مطرح شدن کارت‌های معافیت جعلی از همان روز اول این شائبه را به راه انداختند که پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد.

سرپرست فولاد یادآور شد: من نام توطئه را روی این ماجرا نمی‌گذارم و این تنها یک جریان تخریبی بود که خواستند تیم ما را از هم بپاشند و روند موفقیت‌های ما را متوقف نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره دیدار حساس فردا مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر گفت: همین حالا هم نمی‌دانیم آیا بازیکنان نظیر بختیار رحمانی، شهاب کرمی، آرش افشین و ساسان انصاری را مقابل پرسپولیس در اختیار داریم یا خیر؛ اما هدف ما پیروزی و کسب ۳ امتیاز در این دیدار خانگی است و برای این هدف روی حمایت هواداران حساب ویژه‌ای باز کردیم.

وی در مورد شکست هفته قبل تراکتورسازی اظهار داشت: در این مسابقه حال و روز ما به هیچ‌وجه مساعد نبود و مطرح شدن کارت‌های جعلی بازیکنان به تیم ما استرس وارد کرد. به نظرم بازیکنان ما مقابل تراکتور خوب کار کردند و تنها مغلوب یک حرکت استثنایی ادینهو شدیم.

وی افزود: هدف ما در بازی با پرسپولیس ادامه پیروزی‌های ما در اهواز است و با اینکه احترام ویژه‌ای برای پرسپولیس و هوادارانش قائل هستیم، اما ۳ امتیاز این دیدار را تحت هیچ شرایطی از دست نخواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز