خبرگزاری کار ایران

تقویت رقابت و ایجاد سامانه های نظارتی هوشمند از اولویت های رگولاتوری است

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۹۲۴

رییس سازمان تنظیم مقررات وارتباطات اردیویی با ضروری دانستن تقویت نظارت هوشمند بعنوان یکی از اولویت‌های رگولاتوری، گفت: تقویت رقابت از طریق آزادسازی و تغییر ساز و کارهای تعرفه‌گذاری و ایجاد سامانه‌های نظارتی هوشمند از اولویت‌های اهداف رگولاتوری در یک سال پیش رو است.

به گزارش ایلنا،  حسین فلاح جوشقانی، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مراسم تودیع صادق عباسی شاهکوه معاون پیشین بررسیهای فنی و صدور پروانه رگولاتوری و معارفه نسترن محسنی بعنوان سرپرست جدید این معاونت با بیان اینکه تقویت رقابت از طریق آزادسازی و تغییر ساز و کارهای تعرفه‌گذاری و ایجاد سامانه‌های نظارتی هوشمند از اولویت‌های اهداف رگولاتوری در یک سال پیش رو است، گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پس از ۱۴ سال فعالیت دوره گذار به نسل چهارم رگولاتوری را طی می‌کند و بر همین اساس باید در اقدامات مرتبط با حوزه وظایف سازمان خود را با روندهای موجود در دنیا منطبق کنیم.

وی افزود: در بخش تقویت رقابت از طریق ساز و کارهای تعرفه‌گذاری باید به سمت آزادسازی تعرفه‌ها حرکت کنیم که البته بخشی از این کار در معاونت بررسیهای فنی و صدور پروانه آغاز شده و باید در آینده نزدیک کامل شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تشریح تقویت نظارت هوشمند بعنوان یکی دیگر از اولویت‌های رگولاتوری اظهار کرد: بخش نظارت رگولاتوری باید با ایجاد سامانه‌های نظارتی هوشمند در راستای صیانت مطلوب‌تر از حقوق مردم و کاربران حرکت کند.

فلاح جوشقانی موفقیت در پیاده‌سازی این دو اولویت را پیش شرط حرکت به سمت رگولاتوری نسل چهارم عنوان کرد و ادامه داد: تحقق این موضوع نیازمند تلاش و مشارکت همه دست‌اندرکاران در این حوزه، اصلاح مقررات و حذف مقررات زاید و بالابردن کیفیت نظارت در همه بخش‌‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز