خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفتگو با ایلنا:

مردم با اجرای طرح رجیستری موبایل نگران گوشی‌هایی که استفاده می‌کنند، نباشند/ ایجاد مهلتی برای فروش موبایل‌های دپو شده قاچاق در انبارها

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۹۴۹

حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: مردم نباید نگرانی در رابطه با اجرای طرح رجیستری موبایل داشته باشند.

حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در رابطه با نگرانی‌های مردم نسبت به اجرای طرح رجیستری موبایل گفت: مردم نباید نگرانی در رابطه با اجرای طرح رجیستری موبایل داشته باشند.

وی افزود: موبایل‌هایی که به صورت رسمی و غیر رسمی وارد بازار شده است و تا روز ۲۸ مهر ماه سیم کارت داخل آن‌ها رفته است، در شبکه ثبت شده‌اند و بعد از اجرای طرح هیچ گونه مشکلی برای آن‌ها پیش نمی‌آید و تمامی شایعات در رابطه با از کارافتادن موبایل‌های ثبت شده تا ۲۸ مهر ماه در شبکه با یک پیامک که در بازار رایج شده است، تکذیب می‌شود اما بعد از اجرای طرح رجیستری موبایل از ۲۸ مهر ماه و اعلام مدل‌های در حال بررسی، گوشی‌هایی که  با آن مدل مطابقت داشته باشند قابل استفاده نیست.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به موبایل‌های قاچاق دپو شده در انبارها گفت: طرح رجیستری موبایل به تدریج اجرا می‌شود و مهلتی برای موبایل‌های دپو شده قاچاق در انبارها در نظر گرفته شده است تا این موبایل‌ها به فروش برسد.

فلاح جوشقانی با بیان این که برای طرح رجیستری موبایل ۲ سال فکر شده است، گفت: برای مسئله‌ای همچون راه‌اندازی و ثبت چند صد دستگاه موبایل قاچاق تنها با یک سیم کارت در طرح رجیستری موبایل راه‌حل‌هایی قرار داده شده است.

وی تاکید کرد: برای طرح رجیستری موبایل ۲ سال است که فکر و برنامه ریزی شده و این سیستم آمادگی دارد تا در مقابل هرگونه تقلبی خود را بروز و آماده کند تا با متخلفین برخورد شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز