خبرگزاری کار ایران

اصول ارتقاء پروانه‌های وایمکس تصویب شد

کد خبر : ۱۸۰۳۵۰

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات گفت: تمامی اپراتورهای وایمکس با تائید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی می‌توانند پس از پایان دوره حفاظت اپراتور سوم تلفن‌همراه(رایتل) با استفاده از فناوری WiFi به صورت برون ساختمانی(outdoor) به مشترکان خود، خدمات ارائه کنند.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در قالب " اصول حاکم بر تغییرات پروانه اپراتورهای وایمکس " نحوه ارتقاء پروانه فعالیت این اپراتورها را تصویب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، علی‌اصغر عمیدیان با اعلام این خبر گفت: براساس این مصوبه رگولاتوری می‌‌تواند نسبت به ارتقاء پروانه اپراتورهای متقاضی این پروانه‌ها به فناوری‌های بالاتر از قبیل TD - LTE اقدام کند.

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات افزود: تمامی اپراتورهای وایمکس با تائید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی می‌توانند پس از پایان دوره حفاظت اپراتور سوم تلفن‌همراه(رایتل) با استفاده از فناوری WiFi به صورت برون ساختمانی(outdoor) به مشترکان خود، خدمات ارائه کنند.

وی عنوان کرد: همچنین در مصوبه کمیسیون تعهدات پوششی و کیفیت خدمات شرکت ارتباطات مبین نت افزایش یافت و به این شرکت اجازه داده شد که با توجه به شرایط بازار در شهرهائی که متقاضی کافی وجود ندارد حضور نداشته باشد.

عمیدیان افزود: براساس مصوبه کمیسیون، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی می‌تواند به اپراتورهای وایمکس متقاضی برای استانهائی که در آن حضور ندارند با شرایط مزایده قبلی اجازه فعالیت بدهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز