خبرگزاری کار ایران

پسر راج‌کاپور درگذشت

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۷۴۳

ریشی کاپور یکی دیگر از اسطوره‌های بازیگری در سینمای هند در ۶۷ سالگی از دنیا رفت.

به گزارش ایلنا، ریشی کاپور یکی دیگر از اسطوره‌های بازیگری در سینمای هند در ۶۷ سالگی از دنیا رفت. وی یکی از محبوب‌ترین بازیگران سینمای هند بود که برای بازی در نقش‌های رمانتیک شهرت داشت.

به گفته برادر کاپور، او از بیماری سرطان رنج می‌برد و در عین حال مشکلات تنفسی نیز داشت. بر همین اساس دیروز چهارشنبه در بمبئی در بیمارستان بستری و امروز (پنج شنبه) و یک روز پس از درگذشت عرفان خان، دار فانی را وداع گفت.

در سال ۲۰۱۸ اعلام شد که کاپور به سرطان مبتلا شده و در آمریکا تحت درمان قرار گرفته است. او اواخر ۲۰۱۹ به هند بازگشت و از آن زمان چندین بار در هند بستری و معالجاتش را دنبال کرد.

با وجود بیماری وی اخیراً اعلام کرده بود که در کنار دیپیکا پادوکون در بازسازی فیلم پرفروش «کارآموز» هالیوود، بازی خواهد کرد.

وی که پسر راج‌کاپور بازیگر مشهور سینمای هند بود، در فیلم سال ۱۹۵۵ پدرش به عنوان کودک بازیگر ظاهر شد و اولین تجربه بازیگری‌اش را آنجا ثبت کرد. وی اولین بازیگری‌اش را به عنوان یک بزرگسال در سال ۱۹۷۳ با فیلم «بابی» به کارگردانی پدرش انجام داد و با آن جایزه فیلم فیر را به عنوان بهترین بازیگر سال کسب کرد.

وی سال ۱۹۹۹ اولین بار به عنوان کارگردان ظاهر شد و همچنین در فیلم‌های زیادی در کنار آمیتاب باچان به نقش‌آفرینی پرداخت و بازیگر فیلم‌های پرفروشی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز