خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری فرهنگی روز یکشنبه ایلنا می‌خوانید:

هنرمندان می‌ترسند سراغ شاهنامه و تاریخ ایران بروند/برای سفر به ایران جایزه تعیین کنید/تحریم برج میلاد توسط تهیه‌کنندگان/آتش بازهم به جان فلک‌الاافلاک افتاد/قدردانی ماندانا سوری از مردم/درگذشت یک طراح و مجری دکور سینمای ایران

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۷۷۳

گفتگو با حمیدرضا نعیمی درباره ساخت مجموعه‌های نمایشی از قهرمانان ایرانی، گفتگو با سفیر اسپانیا درباره حضور گردشگران اسپانیایی در ایران، گفتگو با یک فعال گردشگری چینی درباره برگزاری تورهای گردشگری در ایران، تحریم برج میلاد توسط تهیه‌کنندگان موسیقی، آتش گرفتن حریم مصوب قلعه فلک‌الاافلاک برای بار دوم در ده روز اخیر، قدردانی ماندانا سوری از مردم و درگذشت یک طراح و مجری دکور سینمای ایران از جمله مطالبی است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفتگو با حمیدرضا نعیمی درباره ساخت مجموعه‌های نمایشی از قهرمانان ایرانی، گفتگو با سفیر اسپانیا درباره حضور گردشگران اسپانیایی در ایران، گفتگو با یک فعال گردشگری چینی درباره برگزاری تورهای گردشگری در ایران، تحریم برج میلاد توسط تهیه‌کنندگان موسیقی، آتش گرفتن حریم مصوب قلعه فلک‌الاافلاک برای بار دوم در ده روز اخیر، قدردانی ماندانا سوری از مردم و درگذشت یک طراح و مجری دکور سینمای ایران از جمله مطالبی است که روز شنبه شش مهر ماه در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

هنرمندان می‌ترسند سراغ شاهنامه و تاریخ ایران بروند

حمیدرضا نعیمی با بیان اینکه اگر امروز صد فیلم 300 هم ساخته شود دیگر برای کسی مهم نیست، گفت: تنها چیزی که می‌تواند ملتی که گرفتار بی‌تفاوتی شده را نجات دهد، قصه و قصه‌گویی است. اما بسیاری از دوستانم وقتی سراغ آثاری از شاهنامه و تاریخ ایران می‌روند، به شدت توبیخ می‌شوند. از ایران نوشتن به مراتب سخت‌تر از از دیگر کشورها نوشتن است و با آن سختگیرانه‌تر برخورد می‌شود.

۹۰ درصد گردشگران فرهنگی اسپانیا دوست دارند یکبارهم که شده به ایران سفر کنند

به گفته "ادواردو لوپز بوسکتس" نقطه قوت گردشگری ایران در حوزه گردشگری فرهنگی و تاریخی است. او می‌گوید: ایران کشوری شگفت‌انگیز و فوق‌العاده است. شهرها و جاذبه‌های بسیار زیبا و خوبی دارد و مردم آن بسیار مهمان‌نواز هستند و با نگاه آغوشی باز نسبت با توریست‌های خارجی برخورد می‌کنند.

برای سفر به ایران جایزه تعیین کنید

یک برنامه‌ریز تورهای گردشگران چینی معتقد است: ایران مردمی خونگرم و مهربان دارد که نسبت به خارجی‌ها آداب معاشرت را رعایت می‌کنند. بهتر است در بسته‌های سفر به ایران که به گردشگران خارجی معرفی می‌‌شود، برای ایجاد انگیزه بیشتر، جایزه‌ای خاص تعیین شود.

تهیه‌کننده‌ها و برگزارکننده‌های کنسرت‌ها «برج میلاد» را تحریم کردند

مجمع صنفی تولیدکنندگان آثارموسیقی و شنیداری با ارسال نامه‌ای سرگشاده به مدیر برج میلاد ضمن انتقاد از افزایش نرخ اجاره بهای مرکز همایش‌های این مجموعه از تحریم برگزاری کنسرت‌ها در این مکان خبر داد.

آتش بازهم به جان فلک‌الاافلاک افتاد

حریم مصوب قلعه فلک‌الاافلاک برای بار دوم طی ۱۰ روز اخیر آتش گرفت.

قدردانی ماندانا سوری از مردم

حدود 300 میلیون تومان کمک مردمی برای درمان و اهدا به ماندانا سوری جمع‌آوری شده است.

درگذشت یک طراح و مجری دکور سینمای ایران

صالح پناهی طراح و مجری دکور سینمای ایران درگذشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز