خبرگزاری کار ایران

رسول صدرعاملی:

بغض فروخته هاشمی به خاطر مشکلات مردم بود/ مردم باید اول مرفه بعد با ایمان باشند

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۱۸۹

رسول صدرعاملی در تازه‌ترین گفتگوی خود گفت: در دهه آخر زندگی آقای هاشمی، او تلاش کرد مردم احساس کنند رنج‌ها و حرف‌هایشان دارد زده می‌شود. اگر بغض فروخفته‌ای داشت به خاطر مشکلات، آرمان‌ها و اهدافی بود که خیلی مقدس بودند و هستند اما بخش زیادی از آن‌ها به سرانجام نرسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رسول صدرعاملی شب گذشته چهارشنبه ۲۲ آذر در برنامه فرمول یک در پاسخ به سوالی درباره حرف‌هایی که پشت سر او زده می‌شود و اینکه گفته می‌شود چون صدرعاملی تنها مستندساز همراه امام (ره) بوده، از رانت برخوردار است، اظهار کرد: من از آن هواپیما که پیاده شدم سرم را انداختم پایین و زندگی طبیعی‌ام را ادامه دادم. از هیچ فرصتی در هیچ زمانی استفاده نکردم. فقط روزنامه‌نگاری بودم که مهم‌ترین خبر قرن را که کل پوستر‌هایش در جهان بود، منعکس کردم.

وی با اشاره به علاقه خود به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: در دهه آخر زندگی آقای هاشمی، او تلاش کرد مردم احساس کنند رنج‌ها و حرف‌هایشان دارد زده می‌شود. اگر بغض فروخفته‌ای داشت به خاطر مشکلات، آرمان‌ها و اهدافی بود که خیلی مقدس بودند و هستند اما بخش زیادی از آن‌ها به سرانجام نرسید. این یک بغض می‌آورد، بغضی که حالا همه آن کسانی که همان آرمان‌ها یادشان است و دوست‌شان دارند و برای آنها می‌جنگند و با امیدواری تلاش می‌کنند به همان‌ها برسند. آن جامعه دوست داشتنی پررونق اول مرفه و بعد با ایمان است.

 وی در پاسخ به سوال علی ضیا مبنی بر اینکه آیا با ترانه علیدوستی ارتباطی دارید یا با او قهر هستید، توضیح داد: علیدوستی دارد زندگی‌اش می‌کند. او بازیگر خوب و موفقی است که این شانس را داشت که خیلی خوب شروع کند. در آن زمان گزینه‌های دیگری داشتیم که همانقدر هوش داشتند اما او توانست به نوعی توانایی و هوشش را به بهترین شکل به نمایش بگذارد. با او قهر نیستم اما یکبار دعوایش کردم که چرا تلفن مرا جواب ندادی؟ انسان باش!

وی همچنین با اشاره به اینکه باید از حسن روحانی رئیس جمهور حمایت کرد، افزود: باید روزشماری باشد که تا در سال ۱۴۰۰، میلی متر به میلی متر، پیشرفت‌ها را نشان دهد. من به آقای روحانی رای دادم. مشکلاتش را درک می‌کنم. روحانی تنها نیست ما نیاز به یک شکوفایی و ارتقا فرهنگ عمومی نیاز داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز