خبرگزاری کار ایران

اعلام اجراها و برنامه‌‌های نمایشی دومین جشنواره «باران رحمت»

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۵۳۵

در قالب دومین جشنواره «باران رحمت» امروز 14 تیرماه دو اثر نمایشی در سالن استاد انتظامی و محوطه خانه هنرمندان اجرا خواهد شد.

به گزارش ایلنا، براساس جدول اجراهای جشنواره «باران رحمت»، امروز (14 تیرماه) نمایش «هر سال این موقع اسمال طلا»نوشته علی عمرانی به کارگردانی راضیه ده پایینی ساعت 19 در تماشاخانه استاد انتظامی و نمایش «سلام، خداحافظ» نوشته علی عمرانی به کارگردانی مرجانه هوشمند ساعت 22 در محوطه خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود.

در بخش کارگاه‌های آموزشی دومین جشنواره «باران رحمت» نیز امروز  (14 تیرماه) کارگاه در جستجوی فرم، رنگ و نوشتار توسط بهرام کلهرنیا برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، روز گذشته 12 تیرماه که نخستین روز اجراهای صحنه‌ای جشنواره «باران رحمت» محسوب می‌شد، نمایش «پارادکس» کاری از روح الله زندی‌فر و نمایش «منم عباس» کاری از کارگاه تئاتر خیابانی ایران به اجرا در آمد که این اثر به شهدای غواص کشورمان تقدیم شد. همچنین در ادامه ویژه برنامه «رخصت» که شامل بخش های نقالی و ترنابازی بود،برگزار شد.

همچنین نمایشگاه آثار منتخب رشته های تایپوگرافی، تصویرسازی، طراحی پوستر، نقاشی، نگارگری،خوشنویسی و عکاسی که از 11 تیرماه برپا شده است، تا 25 تیرماه  در دو گالری پاییز و میرمیران خانه هنرمندان ایران دایر خواهد بود.

دومین جشنواره سراسری «باران رحمت» با تاکید و توجه بر مضامین قرآنی و معاصر سازی آن با دنیای امروز، به همت موسسه علمی کاربردی فرهنگ و هنر و خانه هنرمندان  تا 26  تیر ماه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز