خبرگزاری کار ایران

بررسی موضوع «روایتی از هنر و دفاع» در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۸۵۵

یازدهمین نشست از سلسله نشست های نیاوران، همزمان با هفته دفاع مقدس و با عنوان «روایتی از هنر و دفاع» در مجموعه نیاوران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران؛ چیازدهمین نشست از سلسله نشست های نیاوران، همزمان با هفته دفاع مقدس و با عنوان «روایتی از هنر و دفاع» با سخنرانی مینو خانی مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه هنر دفاع مقدس، محمدحسین حیدری مدیر انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و عکاس پیشکسوت جنگ تحمیلی و محسن سلیمانی مدرس دانشگاه، معمار خط و طراح گرافیک، دوشنبه 3 مهر 1402 از ساعت 10 تا 12 در سالن کنفرانس این مجموعه تشکیل می شود و شرکت عموم علاقه مندان در آن آزاد است.

همچنین همزمان با این نشست نمایشگاه «پوسترهای دفاع مقدس» از آرشیو انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح، نمایشگاه عکس «یک ملت، یک حماسه» با مضمون جنگ از نگاه محمدحسین حیدری و نمایشگاه «عکس جنگ» از آرشیو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا می شود.

بازدید کارکنان مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در طول هفته یاد شده برنامه ای است که این مجموعه با هدف آشنایی کارمندان و موزه داران با دیگر موزه های کشور و همچنین تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تدارک دیده است.

برنامه های پیش گفته با همکاری مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، انجمن عکاسان انقلاب و انجمن هنرهای تجسمی روایت فتح برگزار می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز