خبرگزاری کار ایران

وحید اسمی‌خانی:

آثار نمایش خانگی مخاطب‌پسندتر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۴۴۶

وحید اسمی‌خانی که این روزها هم در شبکه نمایش خانگی و هم در تلویزیون شاهد ایفای نقش او در سریال‌های مختلف هستیم، با اشاره به تفاوت‌های ساختاری این دو رسانه، گفت که در مجموعه‌های نمایش خانگی، دست سازندگان در خلق موقعیت‌ها بازتر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ وحید اسمی‌خانی، که این روزها در سریال «سرگیجه» به کارگردانی بهرنگ توفیقی ایفای نقش می‌کند، عنوان کرد: در این سریال نقش کیومرث را بازی کرده‌ام که یک نقش منفی است و با زد و خوردهایی هم همراه می‌شود. این سومین همکاری من با بهرنگ توفیقی است، او کارگردانی است که به بازیگر در رسیدن به نقش کمک می‌کند، تاثیرگذار است و بیشتر شبیه یک کلاس درس می‌ماند.

اسمی‌خانی که اغلب نقش‌های منفی را بازی کرده، بیان کرد: به نظرم نقش منفی بیشتر دیده می‌شود و بیشتر هم در ذهن مخاطب می‌ماند تا نقش‌های اصلی و مثبت؛ من نگرانی بابت بازی نقش‌های منفی ندارم و برایم مهم این است که بتوانم نقشی که سپرده شده را به خوبی ایفا کنم.

این بازیگر با اشاره به تفاوت‌های برنامه‌های شبکه نمایش خانگی و تلویزیونی اظهار کرد: کارهای نمایش خانگی این روزها بیشتر دیده می‌شود و مخاطب پسندتر است‌ چون هم دست نویسنده در خلق موقعیت‌ها باز است و هم دست کارگردان، بازیگر و طراح صحنه و لباس برای اجرای فرم‌ها بازتر است.

وی افزود: دلیل دیگر هم می‌تواند این باشد که امروزه فعالیت و زیست مردم در فضای مجازی هم بیشتر شده و شاید به همین دلیل بیشتر نمایش خانگی را دنبال می‌کنند.

اسمی‌خانه ادامه داد: هر رسانه بر اساس گستردگی اصول خودش را تهیه و تولید محتوا دارد. به تبع تلویزیون به عنوان یک رسانه عمومی که مخاطبی در سطح یک کشور با سلایق مختلف دارد و البته رسانه‌ای در دسترس همه افراد و اقشار است، ملاحظات بیشتری دارد. شاید یکی از تفاوت‌های کارهای تلویزیونی و نمایش خانگی همین باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز