خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه مشترک میان کمیسیون ملی یونسکو و اندیشکده حکمرانی شریف

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۵۶۵

در زمینه ایجاد و گسترش همکاری‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی، تفاهم‌نامه‌ای میان کمیسیون ملی یونسکو- ایران و اندیشکده حکمرانی شریف به امضا رسید.

به گزارش ایلنا، در راستای انعکاس دستاوردها و توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه علم، فناوری و نوآوری در سطح بین‌الملل و بهره‌برداری از امکانات، توانمندی‌ها، پتانسیل و ظرفیت‌های مشترک میان تفاهم‌نامه ای فی مابین علی‌اکبر متکان  (دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران) و سید محمد صادق امامیان (بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره اندیشکده حکمرانی شریف)، منعقد و طی آن چارچوب همکاری‌های متقابل، معین شد.

از جمله مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به حمایت معنوی و حقوقی کمیسیون از برنامه‌ها و فعالیت‌های اندیشکده، ذیل اهداف یونسکو و همکاری اندیشکده در برگزاری همایش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و میزگردهای تخصصی کمیسیون در حوزه علم و فناوری، اشاره کرد.

همچنین مقرر شد کارگروهی مشترک از نمایندگان طرفین به منظور پیگیری، نظارت و اجرای مفاد این تفاهم‌نامه، تعیین شده تا علاوه بر پیگیری، راهبری، سیاستگذاری و تصویب برنامه‌ها را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

در این جلسه اکبر یوسفی، معاون اجرایی، هدی زارع، مشاور علمی کمیسیون ملی یونسکو- ایران و مجید افشانی مدیر گروه بین‌الملل اندیشکده حکمرانی شریف نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز