خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه سازمان فنی و حرفه‌ای و صندوق بازنشستگی فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۴۸۳

تفاهم نامه همکاری فی ما بین امور بازنشستگی فولاد منطقه مازندران و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران با موضوع آموزش رایگان از سوی فنی و حرفه‌ای امضا شد.

به گزارش ایلنا، هفتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مازندران با حضور مشاور استاندار در امور ایثارگران، معاون فنی و عملیات بیمه‌ای صندوق بازنشستگی فولاد کشور و مدیران امور شعب بانک‌های مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرستان قائم‌شهر برگزار شد. 

در این جلسه تفاهم نامه همکاری فی ما بین امور بازنشستگی فولاد منطقه مازندران و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران با موضوع آموزش رایگان از سوی فنی و حرفه‌ای امضا و تبادل شد. 

در این تفاهم نامه مقرر شد خانواده هفت هزار نفری بازنشستگان صندوق فولاد استان از خدمات رایگان سازمان فنی و حرفه‌ای در امر آموزش برخوردار شوند

همچنین بر اساس این تفاهم‌نامه خانواده بازنشستگان صندوق فولاد در آموزشگاه‌های آزاد زیر مجموعه فنی و حرفه‌ای از پنجاه درصد تخفیف برخوردار می‌شوند. 

از مصوبات این جلسه می‌توان به عضویت امور بازنشستگی فولاد در مازندران در شورای رفاه استان و همچنین تعهد بانک رفاه در پیگیری اخذ مجوز در راستای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان صندوق فولاد مازندران اشاره نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز