خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تعداد بستری های کرونا در مازندران به ۳۷۱ نفر رسید/۴ فوتی در شبانه روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۰۹۸

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان مازندران گفت: در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۸۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۷۱ نفر رسید که از این تعداد ۸۶ نفر بدحال هستند.

فرهاد غلامی در گفت و گو با ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در مازندران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته  تعداد ۷۲ بیمار مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند. 

وی ادامه داد: همچنین در همین مدت زمان  تعداد ۸۸ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد. 

 دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان، افزود: هم اکنون ۳۱۳ بیمار به علت کرونا در این مراکز بستری که از این تعداد ۷۷ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند. 

وی گفت: در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در  حال حاضر ۵۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار جدید بستری و ۱۱ بیمار هم ترخیص شدند و ۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند. 

به گزارش ایلنا، بر این اساس در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۸۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به  ۳۷۱ نفر رسید که از این تعداد ۸۶ نفر بدحال هستند. 

همچنین در شبانه‌روز گذشته ۴ مورد فوتی بر اثر کرونا در استان مازندران گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز