خبرگزاری کار ایران

آخرین آمار کرونا در مازندران؛

وضعیت در مازندران آبی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۹۸۷

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان مازندران،در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در مازندران، گفت: در حال حاضر ۵۱ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید فرهاد غلامی دبیر ستاد مقابله با کرونا استان مازندران، در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در مازندران،گفت: در حال حاضر  ۵۱ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۱۰ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

او ادامه داد: حال ۱۳  بیمار وخیم بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران همچنان  صفر  است. 

بیشتر شهرستان های مازندران در وضعیت آبی

همچنین براساس آخرین اطلاع رسانی رنگ‌بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در مازندران دو شهرستان سوادکوه شمالی و چالوس در وضعیت زرد قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت آبی کرونایی هستند. 

بر همین اساس ۲ شهرستان مازندران در وضعیت زرد و ۲۰ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند. 

طبق این رنگ‌بندی شهرستان‌های قرمز و نارنجی کماکان نداریم‌. 

شهرستان‌هایی با وضعیت زرد شامل سوادکوه شمالی و چالوس و شهرستان‌های وضعیت آبی شامل گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندورود، ساری، قائمشهر، جویبار ، سیمرغ، سوادکوه، آمل، بابل، بابلسر، محموداباد، فریدونکنار، نور، نوشهر، کلاردشت، عباس‌آباد، تنکابن و رامسر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز