خبرگزاری کار ایران

صندوق بازنشستگی فولاد اعلام کرد:

تفاهم نامه همکاری صندوق بازنشستگی فولاد و بانک ملی ایران برای پرداخت تسهیلات و خط خرید اعتباری کالا

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۹۳۹

حسین عامریان گفت: با امضای تفاهم‌نامه صندوق فولاد و بانک ملی، همکاری مشترک و موثری میان صندوق بازنشستگی فولاد و بانک ملی ایران شکل می‌گیرد که منافع آن برای طرفین و ذی‌نفعان آن‌ها خواهد بود.

به گزارش ایلنا، مدیران عامل صندوق بازنشستگی فولاد و بانک ملی ایران با هدف توسعه همکاری‌ها میان دو مجموعه تفاهم نامه‌ای را امضا کردند. 

حسین عامریان (مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد) در نشست با محمدرضا فرزین تصریح کرد: با امضای این تفاهم‌نامه، همکاری مشترک و موثری میان صندوق بازنشستگی فولاد و بانک ملی ایران شکل می‌گیرد که منافع آن برای طرفین و ذی‌نفعان آن‌ها خواهد بود. 

عامریان گفت: پرداخت تسهیلات به بازنشستگان، حمایت و تامین مالی طرح‌ها و فعالیت‌های شرکت‌های تابعه صندوق و ایجاد خط خرید اعتباری کالا برای بازنشستگان در سراسر کشور از جمله مهم‌ترین اهداف امضای تفاهم‌نامه با بانک ملی است. 

وی افزود: با توجه به اینکه بانک ملی بزرگترین بانک کشور و بانکی خوشنام و باسابقه است و همکاری نزدیک‌تر صندوق با این بانک در جهت منافع جامعه هدف صندوق خواهد بود. 

محمدرضا فرزین (مدیرعامل بانک ملی ایران) نیز در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: انشاالله این تفاهم‌نامه شروع پربرکتی برای همکاری مشترک هر دو مجموعه باشد. 

وی افزود: توسعه فعالیت‌های بانکداری شرکتی و همکاری موثر با مجموعه‌های و شرکت‌های بزرگ از سیاست‌های مهم بانک ملی است و این بانک با توجه به ظرفیت بی‌نظیر خود در حوزه تامین مالی ارزی، صدور ضمانت‌نامه‌ها و ال سی ارزی و ریالی می‌تواند خدمات مطلوبی به شرکت‌های تابعه صندوق فولاد ارائه دهد. 

فرزین با تاکید بر این که بانک ملی ایران به مشتریان ارزنده و ویژه نگاه خاصی دارد، از تشکیل معاونت بانکداری جامع بانک ملی به عنوان یکی از اقدامات اساسی در این راستا نام برد و اظهار کرد: با تشکیل این معاونت درصدد هستیم تا با شناسایی مشتریان بزرگ خود خدمات بانکی و امور مالی را براساس نیاز، به موقع، منظم و در اسرع وقت ارائه دهیم. 

در ابتدای این مراسم، محسن باقری سرپرست معاونت مالی و منابع انسانی صندوق بازنشستگی فولاد گزارشی از روند آماده‌سازی این تفاهم‌نامه ارائه داد و ابراز امیدواری کرد امضای این تفاهم نامه شروع تازه‌ای برای تقویت همکاری‌های طرفین باشد. 

گفتنی است در این مراسم سید فرید موسوی عضو هیات مدیره، علی رضا صادقی معاون بانکداری جامع و جمعی از دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز