خبرگزاری کار ایران

حجت‌الله ناظری، مدیر اجرایی جشنواره تئاتر فجر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۳۹۳

با حکم کاظم نظری، رئیس جشنواره و مدیرکل هنرهای نمایشی و به پیشنهاد کوروش زارعی، دبیر این دوره از رویداد، حجت‌الله ناظری مسئول دبیرخانه و مدیر اجرایی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، با حکم کاظم نظری، رئیس چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و مدیرکل هنرهای نمایشی و به پیشنهاد کوروش زارعی دبیر جشنواره، حجت‌الله ناظری به‌عنوان مسئول دبیرخانه و مدیر اجرایی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب و معرفی شد.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای حجت‌الله ناظری

با عنایت به برگزاری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سال جاری و بنا بر پیشنهاد آقای کوروش زارعی دبیر محترم چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و به‌منظور اجرای جشنواره‌ای منظم، پر رونق و موفق به موجب این حکم جناب‌عالی را به‌عنوان «مسئول دبیرخانه و مدیر اجرایی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر» منصوب می‌نمایم.

با عنایت به تعهد، توانمندی و تجربیات ارزشمند حضرت‌عالی، اطمینان دارم با جلب همکاری همه دست‌اندرکاران و هنرمندان این امر، جشنواره‌ای بسیار موفق را رقم خواهیم زد.

توفیق روزافزون حضرت‌عالی در خدمت به هنر تئاتر این سرزمین و نظام مقدس اسلامی را از حق‌تعالی مسئلت دارم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز