خبرگزاری کار ایران

«ماموریت» نقلی از سفر برای ساخت موزه در دهه ۵۰

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۷۹۵

کتاب «ماموریت» نقل سفرهای ناهید آرین در سال‌های چهل و پنجاه است که به منظور مرمت و ساخت موزه در شهرهای مختلف انجام گرفته.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «ماموریت» نقل سفر، سال‌های چهل و پنجاه ناهید آرین است. او دراین باره گفت: این کتاب، بازگو کننده خاطرات سفرها یا بهتر بگویم ماموریت‌های است که من در جای جای ایران در شهرها، روستاها و نقاط باستانی انجام داده‌ام، سفرهایی که در آن بسیار آموختم تا شاید بعد از سال‌ها از خامی من کاسته شود. 

آرین در پیشگفتار کتاب «ماموریت» آورده است: به سال ۱۳۲۵ در آبان ماه، در جنوب ایران به دنیا آمدم در پانزده سالگی به تهران آمدم، دپیلم گرفتم، دانشگاه رفتم و در رشته معماری داخلی مدرک گرفتم. برای اولین بار دخترها هم به سربازی رفتند، بعد از یکی دو سال کار به فرانسه رفتم و در رشته «موزه‌ئولوژی» از مدرسه «لوور» مدرک گرفتم و در آخر، کارمند وزارت «فرهنگ و هنر» در اداره کل موزه‌ها شدم و ۱۴ سال خدمت کردم. 

طی این سال‌ها بیشتر از ۵۰ بار ماموریت انجام دادم و حالا این کتاب شرحی است مختصر از چند ماموریت که امیدوارم مورد پسند قرار گیرد. 

کتاب «ماموریت» در ۱۱۰ صفحه و با قیمت ۳۵ هزار تومان توسط نشر فرزان روز روانه بازار شده است.

بیژن تلیانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز