خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ارسال مقالات همایش ملی خلیج‌فارس

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۱۰۸

بنیاد ایران‌شناسی با توجه به استقبال گسترده اساتید، پژوهشگران، کارشناسان و دانشجویان گرامی از همایش ملی خلیج‌فارس و درخواست‌های مکرر نسبت به تمدید مهلت ارسال مقالات، تاریخ برگزاری و مهلت ارسال مقالات این همایش را تمدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ایران‌شناسی بر طبق اعلام دبیرخانه همایش ملی خلیج‌فارس؛ زمان برگزاری همایش در تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ و مهلت ارسال متن کامل مقالات (چکیده به همراه اصل مقالات) تا پایان شهریور ماه تمدید شد. همچنین با اعلام حمایت پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و پایگاه استنادی سیویلیکا (CIVILICA) از همایش ملی خلیج‌فارس، کلیه مقالات در این پایگاه‌های استنادی نمایه خواهند شد. شرکت‌کنندگان می‌توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی این همایش و دریافت گواهی آن بهره‌مند شوند.

بنیاد ایرانشناسی در ادامه مجموعه همایش‌های خود در حوزه ایران‌شناسی و مطالعات خلیج‌فارس، همایش ملی خلیج‌فارس را با محوریت «جزایر و کرانه‌های خلیج‌فارس در گسترة تاریخ، فرهنگ و تمدن»، ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱، برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان جهت ارسال مقالات و شرکت در همایش ملی خلیج‌فارس می‌توانند به سامانه همایش به آدرس: https://province.iranology.ir/persiangulf مراجعه نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در این رویداد مهم ملی با دبیرخانه همایش به شماره ۰۲۱۸۸۶۰۸۹۳۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز