خبرگزاری کار ایران

بررسی جایگاه ایران‌شناسی در شناسایی مطالعات تمدنی و تقارب فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۶۶۵

به مناسبت بزرگداشت روز ملی ایران‌شناسی و در راستای گفتگوهای جهانی ایران‌شناسی اولین نشست تخصصی بنیاد ایران‌شناسی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد آکسفورد با موضوع: «نقش و جایگاه ایران‌شناسی در شناسایی مطالعات تمدنی و تقارب فرهنگی»، دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱، برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ایران شناسی، نخستین نشست تخصصی مجازی با عنوان: «نقش و جایگاه ایران‌شناسی در شناسایی مطالعات تمدنی و تقارب فرهنگی» با حضور آیت الله سیدمحمد خامنه‌ای رئیس بنیاد ایران شناسی، شیدا مهنام، معاون اطلاع‌رسانی و همکاری‌های بین المللی بنیاد ایران‌شناسی، محمدمهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی، زهره زرشناس، استاد و مدیر گروه آموزشی بنیاد ایران شناسی، والری گنزالس، پژوهشگر و مدرس حوزه هنرهای اسلامی واحد تاریخ هنر و باستان‌شناسی دانشگاه SOAS، پروفسور ادموند هرتزیک، استاد مطالعات ایران‌شناسی دانشکده شرق‌شناسی دانشگاه آکسفورد و حسن فاضلی نشلی، استاد باستان‌شناسی دانشگاه تهران، به صورت مجازی در بنیاد ایران‌شناسی برگزار می‌شود.

نشست تخصصی مجازی «نقش و جایگاه ایران‌شناسی در شناسایی مطالعات تمدنی و تقارب فرهنگی»، دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱، ساعت ۱۴ الی ۱۶ به وقت تهران در http: //join. skyp. com/omDfqvkgjfDg پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز