خبرگزاری کار ایران

پبام تسلیت وزیر ارشاد برای درگذشت آیت الله ری شهری

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۰۸۱

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، درگذشت آیت الله محمد محمدی ری شهری را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در پیامی، درگذشت آیت الله محمد محمدی ری شهری را تسلیت گفت.

 متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

«انالله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم پرهیزگار و مجاهد انقلابی، پژوهشگر سختکوش علوم اسلامی و معارف اهل بیت علیهم السلام حضرت آیت الله محمد محمدی ری شهری موجب تالم و تاثر عمیق اینجانب گردید.

  آن عالم وارسته علاوه بر خدمات علمی و اجرایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نقش بسیار مهمی در مبارزه با جریان های منحرف و ضد انقلابی دهه ۶۰ داشت.

مطمئنا خدمات آن عالم مجاهد و استاد اخلاق که پس از عمری مجاهدت علمی و عملی، دعوت حق را لبیک گفت در تاریخ  معاصر این مرز و بوم مانا خواهد بود.

اینجانب با تجلیل از خدمات آن فقیه دانشمند در عرصه‌های مختلف و سنگرهای گوناگون انقلاب اسلامی، ارتحال آن مجاهد مخلص را به حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و رهبر معظم انقلاب (دام ظله) و حوزه های علمیه و دوستداران و ارادتمندان ایشان به خصوص مردم شهرری و خادمان آستان حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام تسلیت گفته و از درگاه حضرت احدیت برای روح پرفتوح آن عالم، علو درجات  و رحمت واسعه مسالت می نمایم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز