خبرگزاری کار ایران

«بچه شمرون» به شبکه مستند می‌آید/ عکس‌های زیر خاکی از گذشته تا امروز منطقه شمیرانات

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۱۲۸

«بچه شمرون» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی تک روستا پرتره‌ای از حاج عباس صالحی صاحب گنجینه ارزشمندی از عکس‌های تجریش و شمیرانات یکشنبه ۳ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه مستند پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، مستند «بچه شمرون» پرتره‌ای از حاج عباس صالحی، صاحب گنجینه ارزشمندی از عکس‌های گذشته تا امروز منطقه شمیرانات است. او از کودکی تا امروز با دوربینی که با کار تابستانی برای خودش خریده بود، تصاویر تماشایی و جذابی از این منطقه ثبت کرده است. در کنار این‌ها عکس‌های ارزشمندی را جمع آوری کرده که سبب شده است آرشیو بزرگی از عکس‌های شمیرانات را در اختیار داشته باشد. 

عباس صالحی متولد سال ۱۳۳۵ است و با داشتن گنجینه‌ای گرانبها از عکس‌های قدیمی پس از سال‌ها توانست آرزوی دیرینه خود را عملی کند و موزه‌ای جمع و جورترتیب دهد. این هنرمند خانه آبا و اجدادی‌اش در دل بازار تجریش را به محلی برای نمایش مجموعه عکس‌هایش از شمیران و تهران تبدیل کرده است. 

«بچه شمرون» در شبکه مستند تولید شده و عوامل تولید این فیلم مستند عبارتند از مجری طرح: مرکز فرهنگی هنری میثاق، تدوین: حمید مشایخی، تصویربردار: علی تک روستا، صداگذار: محمدحسین ابراهیمی و عکاس: امید یکه فلاح.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز