خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان مهر:

جای کارآفرینی در شهرستان مهر خالی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۳۵۲

جای کارآفرینی در شهرستان مهر خالی است و امروز افزایش تعاونی‌ها در بحثاشتغال و با توجه به سهیم بودن مردم در آن نیز کمک شایانی به ایجاد اشتغال در این شهرستان خواهند کرد.

فرماندار شهرستان مهر با تبریک روز جهانی کارگر بیان داشت: تا جایی که توانستیم مشکلات کارگری را مورد بررسی قرار دادیم وجوابگوی آنان بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، موسوی که در مراسم تجلیل از کارگران نمونه این شهرستان سخن می‌گفت با اشاره به تاکید ائمه اطهار بر ایجاد کارآفرینی و اشتغال افزود: جای کارآفرینی در شهرستان مهر خالی است و امروز افزایش تعاونی‌ها در بحثاشتغال و با توجه به سهیم بودن مردم در آن نیز کمک شایانی به ایجاد اشتغال در این شهرستان خواهند کرد.

وی به ظرفیت‌های بالای این شهرستان اشاره کرد و افزود: خانه کارگر و متولیان کار و کارگر باید سنت الهی کارآفرینی را باتوجه به استعدادهای درخشان این منطقه رواج دهند.

فرماندار شهرستان مهر در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: کار و تلاش مستمر کارگران در توسعه شهرستان مهر از ارزش بالایی برخوردار است زیرا هرچه آنان کار و تلاش بیشتری کنند علاوه بر امرار و معاش خود نیز می‌توانند در توسعه اشتغال و سرمایه گذاری در این منطقه نقشی را ایفا نمایند.

موسوی افزود: هیچ کس در اسلام به اندازه حضرت علی(ع) کار و کوشش نکرد و اگر همانند امام شیعیان در امسال کار کنیم نیز موفق خواهیم بود.

وی در پایان تصریح کرد: خانه کارگر و جامعه کارگری و همهٔ مسئولین باید در ارتقاء سطح اشتغال این شهرستان تلاش کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز