خبرگزاری کار ایران

نامزد انتخابات مجلس از حوزه شیراز و زرقان مطرح کرد؛

وامدار هیچ شخص وگروهی نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۲۸۲

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شیراز و زرقان گفت: عملکرد را بهترین تبلیغ برای خود می‌دانم.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد على شیخ موحد با اشاره به اینکه وامدار هیچ شخص وگروهی نیست، عنوان کرد: صرفأ در کسوت و لباس روحانیت در دانشگاه فعالیت دارم و پیشینه ی دانشگاهی دارم.

وی با بیان این که در بحث اشتغال جوانان، بزرگترین اشتباه ایجاد توقع کاذب و عدم  توجه به حرفه آموزی و مهارت آموزی است، تصریح کرد: در عین پذیرش واقعیت ها باید برای رفع مشکلات و موانع  پیش رو در حوزه های مختلف اقدام کرد.

به گفته شیخ موحد حرفه آموزی و روی آوری به دانش های مهارتی می تواند منجر به اشتغال جوانان شود و نباید از این موضوع غافل شد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شیراز و زرقان تصریح کرد: توجه به جوانان، اشتغال و به ویژه بانوان در جامعه موضوعی است که نمایندگان باید به آن توجه داشته باشند و معتقدم می‌توان برای هر کدام از این موضوعات اقدامات اساسی در سطح قانون گذاری داشت. 

شیخ موحد با اشاره به نقش بانوان در جامعه گفت: باید این را بپذیریم که بانوان نقش موثر و تعیین کننده ای در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... دارند و از ظرفیت گسترده آنها در بخش های مختلف غافل نشویم.

وی  با اشاره به اینکه مجلس در دو بعد وضع قوانین و نظارت بر آن وظیفه دارد، ابراز کرد: باید در این موضوع بازنگری شود و درحالی شاهد قوانین متعدد هستیم که در مقابل نظارت ها ضعیف است و بایستی تعادل بین این دو برقرار شود. 

وی در خصوص  شرایط فعلی جامعه گفت: مشکلات اقتصادی موجود بسیاری را درگیر کرده است و در ادامه آسیب هایی مانند بیکاری، عدم ازدواج و... به همراه داشته است که اینها باید در سطح مجلس شورای اسلامی دنبال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز