خبرگزاری کار ایران

عضو لیست شورای ائتلاف فرهنگیان مطرح کرد:

مبارزه با شعارهای دروغین برخی از مسئولان+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۹۵۴

لعیا جعفری، نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، از لیست شورای ائتلاف فرهنگیان، با کد انتخابی 2963، دارای مدرک دکترای روان شناسی و با سابقه 27 سال خدمت در آموزش و پرورش.

به گزارش ایلنا، لعیا جعفری گفت: با شعار مبارزه با شعارهای دروغین برخی مسئولان، مبارزه با قاچاق و رانت به مجلس شورای اسلامی ورود خواهم کرد و همچنین پیگیری معیشت و رفاه مردم، دفاع از قشر زحمتکش کارگر از کلیدی‌ترین برنامه‌ها در صورت ورود به محلس است.

وی گفت: به عنوان یک بانوی فرهنگی و فعال در حوزه اجرایی، تعلیم و تربیت و مشاوره می‌توانم در مجلس مفید باشم و در راستای حفظ حقوق مردم تلاش و کوشش کنم.

گزینش معلمان

جعفری ادامه داد: اگر توفیق ورود به مجلس و نمایندگی مردم را داشته باشم، حتما در کمسیون آموزش، اقدامات موثری در جهت تالیف کتب درسی، معیشت معلمان، ساماندهی نیروی انسانی و گزینش معلمان انجام خواهم داد چرا که در صورت ورود نیروی انسانی و معلمان و مسئولان ناکارآمد به آموزش و پرورش، دانش آموزان ناکارآمد پرورش خواهند یافت.

مشارکت زنان

این نامزد انتخابات شورای اسلامی افزود: زنان هم به اندازه مردان می‌توانند در جامعه تاثیر بگذارند و مسئولان جمهوری اسلامی ایران باید فرصت‌های بیشتری برای مشارکت زنان در حوزه‌های مدیریتی کلان ایجاد کنند.

معیشت کارگران

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جامعه کارگری با مشکلاتی در زندگی و معیشت خود مواجه بوده‌اند، در صورت ورود به مجلس شورای اسلامی، برای احقاق حقوق آنان تلاش خواهم کرد و پیگیر حل مشکلات بیمه آنان نیز خواهم بود.

جعفری در پایان اظهار داشت: از مردم شریف و قهرمان ایران درخواست دارم در انتخابات شرکت کنند چرا که با مشارکت، سرنوشت خود را انتخاب می‌کنند و اجازه دخالت به بیگانگان را نمی‌دهند.

حجم ویدیو: ۱۴.۱۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۵:۱۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز