خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت کولر هوایی آبان خبرداد؛

افزایش ظرفیت تولید کولر هوایی آبان به ۱۰ هزار تن در سال

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۶۷۸

مدیرعامل شرکت کولر هوایی آبان با اشاره به اینکه تولیدات این مجموعه به ۵۵ محصول می‌رسد از افزایش ظرفیت تولید سالانه این شرکت به ۱۰ هزار تن در سال آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا خیری در آیین بهره‌برداری از طرح توسعه شرکت کولر هوایی آبان که  با حضور معاون صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، عنوان کرد: سرمایه‌گذاری مجموعه کولر هوایی آبان به صورت ایجادی بوده است و محصولات این شرکت در ۴ رده سبک، نیمه سبک، سنگین و فوق سنگین دسته بندی می شود.

وی خاطرنشان کرد: تولیدات این مجموعه با بهره‌مندی از ظرفیت بالای دانش مهندسی در حوزه راه‌اندازی پروژه‌های نفت، گاز، نفت، پتروشیمی، نیروگاه ها و نگهداری مجتمع‌های صنعتی، تهویه و فیلتراسیون صنعتی ویژه و شاویژه، متروها، تهویه تونل‌ها، واحدهای هواساز، مه‌پاش صنعتی، طراحی و تولید تابلوهای توزیع برق و سازه‌های فلزی تجهیزات نفت و گاز فعال است.

خیری مهندسی ساخت و صنایع انرژی آبان، مدیریت فناوری و تجهیزات کرایوژنیک(فرا سرما)، شرکت صنعتی سانتیگراد، شرکت نوین آبان فناور و فارس نیرو را از زیرمجموعه‌های شرکت کولر هوایی آبان اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت کولر هوایی آبان با بیان اینکه در این مجموعه هزار و ۳۰۰نفر نیرو به صورت مستقیم مشغول به کار هستند، عنوان کرد: تیم مهندسی این شرکت متشکل از ۸۵ مهندس با بهره‌مندی از دانش مهندسی محصولات و خدمات کامل تولید در این مجموعه را تعریف و مدلسازی می‌کنند.

خیری همچنین از افزایش ظرفیت تولید سالانه این کارخانه خبر داد و گفت: در حال حاضر میانگین تولید کارخانه  ۴ هزار تن است که با افزایش سرمایه و تنوع، تولیدات به ۱۰ هزارتن خواهد رسید.

افزایش ظرفیت تولید کولر هوایی آبان به ۱۰ هزار تن در سال

وی تصریح کرد: شرکت کولر هوایی آبان با تکیه بر سالها تجربه در زمینه ساخت تجهیزات صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و … با داشتن تیم‌‌های تخصصی در زمینه انجام تعمیرات تجهیزات آماده انجام خدمات است.

مدیرعامل شرکت کولر هوایی آبان؛ انجام خدمات تعمیری و اورهال سالانه تجهیزات، انجام خدمات شستشوی شیمیایی و مکانیکی تعمیر مبدل های حرارتی پوسته و لوله (Shell&Tube)، تعمیر انواع تجهیزات هوا خنک (Aircooler, Economizer,ACC,…)، تعمیر کلد باکس و PFHE، تعمیر بویلرها، تعمیر انواع مخازن ذخیره و تحت فشار و تعمیر مبدل‌های صفحه‌ای از جمله این خدمات است.

خیری ادامه داد: یکی از مهمترین خدمات در سیستم‌های تعمیری، علت یابی بروز مشکل و ارائه خدمات عیب یابی، باز طراحی و مشاوره‌های لازم در زمینه بهبود عملکرد سیستم‌هاست.

وی تاکید کرد: با وجود متخصصان، کارشناسان و طراحان این مجموعه، آماده ارائه این خدمات به کارفرمایان است.

مدیرعامل شرکت کولر هوایی آبان اظهار کرد: جهت بررسی علل بروز مشکل در سیستم‌ها انجام خدمات آزمایشگاهی و تجزیه و تحلیل رسوب در کنار انجام خدمات شستشوی شیمیایی سیستم‌ها با توجه به متریال پایه، سیال پروسس و نوع رسوب ایجاد شده جزء تخصص های شرکت کولر هوایی آبان است.

خیری در خاتمه بیان کرد: شرکت کولر هوایی آبان با انجام روش‌های پیشرفته و مسئولیت پذیری عمده در مدیریت زنجیره تامین، مدیریت عرضه و تقاضای مشتریان، فروشندگان و شرکت‌های تابعه، برای ایجاد ارتباط بین عملکرد کسب و کار بزرگ و فرآیندهای کسب و کار به یک مدل کسب و کار، عملکرد منسجم و با کارایی بالایی را در بازرگانی ایفا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز