خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه آهن فارس:

نمایشگاه گردشگری پارس محل اجتماع همه حوزه‌های مختلف گردشگری باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۰۱۳

مدیرکل راه آهن فارس با مثبت ارزیابی کردن برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس-شیراز گفت: این نمایشگاه تأثیر به سزایی در معرفی جاذبه ها و خدمات و همچنین توسعه گردشگری استان دارد.

به گزارش ایلنا، مهرداد انصاری با حضور در دبیرخانه این دو نمایشگاه تخصصی بیان کرد: نمایشگاه می‌تواند محل اجتماع همه حوزه‌های مختلف گردشگری باشد.

وی ادامه داد: کار بزرگی است که از فعالان گردشگری تاثیرگذار کشورهای دیگر در این نمایشگاه دعوت شده، چرا که ضمن استفاده از نظرات و تحربیات آنها، برنامه‌های طرفین ارائه می‌شود.

مدیرکل راه آهن فارس خاطرنشان کرد: بخشی از کار ما در حمل و نقل ریلی در حوزه گردشگری اینگونه است که نیاز به همکاری استان‌های همجوار داریم، چون معتقدیم گردشگری وقتی می‌خواهد در مثلث طلایی سیر کند، باید این موضوع از قبل پوشش داده شده باشد.

انصاری با بیان اینکه نمایشگاه گردشگری پارس جایی است که می‌توان این ظرفیت را ارائه کرد، گفت: تلاش می‌شود در این نمایشگاه خدمات شرکت‌های ریلی معرفی شود.

گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از سیزدهم تا شانزدهم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس_شهرک گلستان برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز