خبرگزاری کار ایران

در مراسم حمایت از حقوق مصرف کننده؛

مجموعه هفت خوان شیراز برتر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۹۳۵

لوح و تندیس واحد برتر حمایت از حقوق مصرف کننده به مدیر مجموعه هفت خوان شیراز اهدا شد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به تسریع در خدمت رسانی به مردم گفت : هدف از برگزاری گشت‌های بازرسی، پیشگیری از وقوع تخلف در راستای نظارت بر واحدهای صنفی اعم از تولیدی و توزیعی و خدماتی، قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه و برخورد با تخلفات در حوزه احتکار و گرانفروشی در دستور کار تیم های بازرسی است.

حمید رضا ایزدی با اشاره به اینکه علاوه بر صنوف و بازار فروشگاه‌ها به صورت مستمر رصد و بازرسی می‌شوند،افزود : در سال ۱۴۰۱ تعداد بیش از ۱۴۲ هزار بازرسی از واحدهای صنفی این استان انجام شده است که بیش از ۱۳هزار پرونده تخلف در خصوص عناوین احتکار، عدم درج قیمت، گرانفروشی و... برای واحدهای صنفی خاطی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد، این درحالی است که در بخش قاچاق کالا و ارز تعداد بیش از ۹ هزار بازرسی با ۱۴۹ پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی با تاکید بر تداوم نظارت ها و رصد سیستمی فرایندهای تامین، توزیع و عرضه از طریق سامانه ها، اظهار داشت : اقدامات نظارتی این اداره در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت کلیه دستگاههای نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفان وفق قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.

ایزدی در پایان اضافه کرد: مردم عزیز هرگونه تخلف گرانفروشی، احتکار، عدم عرضه کالا و خدمات، کم‌فروشی و غیره را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ گزارش نمایند تا همکاران بازرس ما در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام کنند.

  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز