خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات قزوین:

اصناف در ثبات بازار نقش اساسی ایفا می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۵۱۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: اتاق اصناف به عنوان حلقه اتصال میان تعزیرات حکومتی، تولید کننده و مصرف کننده می‌تواند با تبیین، اطلاع رسانی قوانین و مقررات به ثبات بازار و خدمت رسانی به مردم کمک کند.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن‌پور در اجلاس عمومی اتاق اصناف که در سالن جلسات اتاق اصناف مرکز استان برگزار شد گفت: اتاق اصناف در مدیریت بازار و نظارت بر عملکرد اتحادیه‌ها نقش محوری دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی و تشدید مجازات‌ها در جهت تنظیم بازار و برخورد قاطع با متخلفین را، لازم دانسته و خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم ضمن رعایت قوانین، صیانت از حقوق شهروندان و هم‌افزایی بیشتر با اصناف، شاهد مجازات‌های کمتری باشیم.

وی اعمال دقت، افزایش سرعت و رعایت انصاف را اصول راهبردی تعزیرات حکومتی در پرونده‌های صنفی برشمرد و یادآور شد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه در رسیدگی به شکایات مردمی و هرگونه ایراد خسارت به اشخاص بر اثر وقوع تخلفات صنفی، اولویت این مرجع، اعاده حق شاکی از طریق ایجاد صلح و سازش میان طرفین است و در این راستا پیشنهاد می‌شود، قبل از تشکیل پرونده، مصالحه طرفین در اتحادیه‌ها صورت پذیرد و تعزیرات حکومتی آمادگی دارد، درصورت درخواست اتحادیه‌ها نماینده خود را برای این جلسات معرفی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز