خبرگزاری کار ایران

سرپرست تعزیرات استان:

دو نانوایی و انبار کالا در قزوین پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۳۸۵

سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در گشت‌های مشترک برگزار شده دیروز و امروز دو نانوایی و دو انبار کالا پلمب شدند تا رسیدگی در خصوص تخلفات احراز شده صورت پذیرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن پور با اشاره به تشدید نظارت‌ها و برخوردها با احتکار و کم فروشی و بازدیدهای صورت گرفته در این راستا گفت: مطابق با اختیارات جدید سران قوا به تعزیرات در تشدید مجازات‌های  احرازشده از سوی واحدهای صنفی، حکم پلمب، نصب بنر همراه با مجازات سنگین انجام می‌شود.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین عنوان کرد: در پی ارسال گزارش پلیس امنیت اقتصادی در مورد کشف  چندین تن روغن خوراکی، ماکارونی و شکر  از یک انبار در حومه شهر قزوین، پرونده‌ای تشکیل  و جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

وی ادامه داد: شعبه ویژه پس از رسیدگی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را  محرز دانست و متهم را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت بیش از 3 میلیارد و 300 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

این مسئول بیان کرد: اقلام احتکار شده با تشخیص قرارگاه امنیت اقتصادی در مراکز تعیین شده به عرضه خواهند رسید.

حسن پور تاکید کرد: ما در کنار اصناف و بازاریان شریف و منصف هستیم و با محتکرین و متخلفین تعارفی نداریم، خط قرمز تعزیرات  تضییع حقوق عامه است و نسبت به هرگونه اقدام منافی قانون به سوداگران  هشدار داده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز