خبرگزاری کار ایران

سرپرست تعزیرات استان:

بیش از هزار قطعه مرغ قاچاق در قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۰۲۹

سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: ماموران تعزیرات استان قزوین در یک خودرو، تعداد بیش از یک‌هزار و 200 قطعه مرغ که بدون مجوز حمل می‌شد کشف کردند.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌ها با مشکوک شدن به یک خودرو در جاده رشت _قزوین، پس از متوقف ساختن آن در بازرسی مرغ فاقد مجوز حمل را کشف کردند.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارزشهرستان قزوین مورد رسیدگی قرار گرفت و نهایتا پس از احراز تخلف، متهم علاوه بر عرضه کالای مکشوفه به قیمت مصوب در بازار به پرداخت یک میلیارد و 860 میلیون ریالی جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

وی با اشاره به اینکه با محتکرین و متخلفین تعارفی نداریم خط قرمز تعزیرات را تضییع حقوق عامه اعلام کرد و نسبت به هرگونه اقدام منافی قانون هشدار داد.

حسن پور با اشاره به طرح برخورد با محتکران به کشف چند انبار ارزاق عمومی در استان اشاره کرد و ادامه داد :در گشت‌های مشترک تعزیرات‌ یک انبار شکر در جاده شهر صنعتی  4 هزار و 325 کیسه 50 کیلویی و همچنین در یک انبار در اقبالیه 175 کارتن شش شانه‌ای تخم مرغ و بیش از 266 کیسه قند 20 کیلویی و 19 کیسه سبوسوس گندم کشف و ضبط‌گردید که در حال حاضر با قید فوریت در حال رسیدگی جهت صدور و اجرای رای است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز