خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان:

60 نانوایی قزوین تحت نظارت تعزیرات قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۷۷۹

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در تداوم اجرای طرح پایش و نظارت میدانی بر عملکرد نانوایی‌ها و انجام اقدامات بازدارنده از ۶۰ واحد نانوایی و اصناف مرتبط با آرد و نان بازدید به عمل آمد.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن پور با اشاره به بازرسی از نانوایی‌ها گفت: با بازرسی‌های صورت رگفته از طرف کارشناسان دو واحد نانوایی پلمب و با نصب بنر معرفی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: برای ۲۵ واحد متخلف نیز پرونده تشکیل و برای رسیدگی نهایی به شعبه تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی اظهار کرد: تشدید نظارت‌ها و کنترل عملکرد نانوایی‌ها با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان و حفظ ثبات بازار تداوم خواهد داشت و در این مسیر با تخلفات، گران‌فروشی، کم فروشی، سوء استفاده از کارتخوان‌ها، تعطیلی‌های خودسرانه، کاهش ساعت‌های پخت نان، عرضه خارج از شبکه آرد و نان همچنین عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

وی ارائه گزارش و اطلاع‌رسانی عمومی از روند اجرای طرح‌های نظارت بر عملکرد اصناف را حق مردم دانست و خاطرنشان کرد: اخبار اقدامات صورت گرفته از طریق خبرگزاری‌های رسمی، رسانه‌ها و شبکه‌های استانی به اطلاع مردم خواهد رسید و شهروندان نیز می‌توانند شکایات مربوط به تخلفات صنفی از جمله نانوایی‌ها را از طریق سامانه ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز