خبرگزاری کار ایران

در محل ساختمان مرکزی شهرداری شیراز؛

سردیس سردار شهید سلیمانی رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۹۰۴

در آئینی و همزمان با سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سردیس سردار سلیمانی در محل ساختمان شهید قاسم سلیمانی شهرداری مرکزی شیراز با حضور مسئولان شهری و استانی رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، شهردار شیراز در این مراسم  با اشاره به اینکه قطعا شهدا نباید فرقی باهم داشته باشند و همگی نزد خداوند روزی می خورند، بیان کرد: شهید سلیمانی ویژگی خاصی داشت که در قلب مردم بود و در تشییع وی و در مراسم های بعدی دوستدارانش فوج فوج بر سر قبر بسیار ساده وی حاضر می شوند و بیعت می کنند.

محمدحسن اسدی گفت: رونمایی از سردیس شهید سلیمانی گامی کوچک در گرامیداشت مقام و جایگاه این شهید والا مقام است.

وی ضمن قدردانی از حضور نیروهای پلیس، اعضای شورا، همکاران شهرداری و مسئولین استانی و شهرستانی که در این مراسم حضور داشتند، تصریح کرد:  همه دوستدار شهید سلیمانی هستند و همه شهدا عزیز هستند و نزد خداوند روزی می گیرند. 

شهردار شیراز با طرح سئوالی مبنی بر اینکه شهید حاج قاسم چه ویژگی داشت که در قلب همه است، عنوان کرد: پاسخ این است که سردار سلیمانی اهل خط و خطوط و چپ و راست نبود و با وجود اینکه بیش از ۶۰ سال سن داشت و سوابقی همچون فرمانده سپاه قدس، فرماندهی عملیات های مختلف در خارج از مرزها و... را داشت اما همچنان به عنوان یک سرباز پیاده در مرزهایی که هزاران کیلومتر با ما فاصله داشت، برای حراست از مرزها و زنده نگه داشتن اسلام می جنگید.

سردیس سردار شهید سلیمانی رونمایی شد

به گفته وی امروز ما جزء خادمین مردم و پرسنل  شهرداری هستیم و امید است این عشق و علاقه وی را در خدمت رسانی به مردم شیراز به منصه ظهور بگذاریم تا روح این شهید هم از ما شاد شود.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه مراسم رونمایی از سردیس شهید سلیمانی در عین سادگی برگزار شد که نشانی از علاقه شهید سلیمانی به سادگی است، یادآور شد: به همین جهت بود که همه سردار سلیمانی را دوست داشتند و به او عشق می ورزیدند.

اسدی ابراز امیدواری کرد که این رونمایی مورد قبول خداوند باشد و روح شهید از ما شاد باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز