خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

بزرگداشت مفاخر فرهنگی شهر تبریز با جدیت پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۳۰

بودجه فرهنگی شهر تبریز افزایش می‌یابد.

ایلنا: شهردار تبریز بر ضرورت بزرگداشت مفاخر فرهنگی تبریز تاکید و آن را به عنوان یکی از وظایف شهرداری تبریز در راستای خدمت به شهروندان خواند.
به گزارش ایلنا، صادق نجفی در دومین ویژه برنامه عشق کروانی با بیان اینکه وظیفه شهرداری اساسا خدمت رسانی به مردم در همه حوزه هاست افزود: ما تلاش دار یم تا بودجه فرهنگی شهر را تا جایی که امکانش هست افزایش دهیم تا زمینه این خدمات رسانی افزایش یابد.
وی ادامه داد: ما در این راستای خواهیم کوشید از نظر و آرای بزرگان فرهنگی و هنری شهر، اصحاب رسانه و مطبوعات، ایثارگران و همه آنهایی که می‌توانند در این خصوص ارائه نظر نمایند بهره خواهیم برد.
نجفی افزود: باید تبریز را به آنجایگاهی که‌شان واقعی او ایجاب می‌کند برسانیم تا شهروندان از زندگی در این شهر بر خود ببالند.
شهردار تبریز با بیان اینکه برگزاری مراسم بزرگداشت برای مفاخر فرهنگی و ادبی شهر امری لازم است خاطر نشان کرد: خوب است جهت گیری این مراسم‌ها به سمت افرادی سوق یابد که در حال حیاتند تا آن‌ها پاداش خدمات فرهنگی به جامعه‌شان را دریابند.
وی با تقدیر از برگزاری مراسم عشق کروانی، گفت: ما صمیمانه از افرادی که در مسیر اهلبیت عصمت و طهارت فعالیت می‌کنند سپاسگزاریم و از آنان به خاطر پرورش این روحیه و زنده نگاه داشتن آن سپاسگزاریم.

دومین ویژه برنامه عشق کروانی با محوریت بزرگداشت چهار تن از شاعران فقید اهلبیت عصمت و طهارت و تجلیل از حاج مقصود پوررادی مداح پیشکسوت اهل بیت عصمت و طهارت از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز