خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی سپاه فجر استان:

١١ هزار و ٥٣٢ برنامه به مناسبت هفته بسیج در فارس برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۰۲۴

معاون هماهنگی سپاه فجر استان فارس از اجرای ١١ هزار و ٥٣٢ برنامه به مناسبت هفته بسیج در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ پاسدار قاسم علی‌پور در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج گفت: از مجموع کل برنامه‌های هفته بسیج در استان فارس، دو ۳۵۳عنوان برنامه در شهرستان شیراز برگزار خواهد شد و ۲۲ قشر بسیج در این شهرستان ۱۳۰ برنامه را در هفته بسیج برگزار خواهند کرد. 

وی عنوان کرد: برنامه‌های بسیج علمی سپاه فجر در هفته بسیج در این راستا است و  تجمع بزرگ بسیجیان همزمان با سراسر کشور، در حرم حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد که به صورت ارتباط تصویری زنده با تهران است و در سراسر استان این برنامه اجرایی می‌شود. 

علی پور گفت: تبلیغات محیطی و فضاسازی، میزگردها و ...در قالب طرح ریزی برنامه‌ها در دستور کار ادارات و نهادها از قبل از آغاز هفته بسیج قرار گرفته و اجرایی خواهد شد. 

وی یاداور شد: معنویت و اخلاق، اقتصاد مقاومتی، بسیج و سبک زندگی، نقش زن در خانواده موضوعاتی است که به گفته علی‌پور محور برنامه‌های هفته بسیج قرار گرفته است. 

علیپور تجلیل از چهره‌های شاخص و نخبه علمی، برگزاری همایش علمی و فناوری با حضور انجمن‌های علمی، بازدید علمی از کارخانجات و مراکز آموزشی، کمک به ارتقای تحصیلی نقاط کمتر برخوردار، افتتاح ۱۵۴ پروژه محرومیت‌زدایی با محوریت بسیج سازندگی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و... بخشی از برنامه های هفته  بسیج اعلام کرد. 

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با اشاره به جنگ تمام عیار در فضای مجازی،و تجمیع همه دشمنان، تصریح کرد: توقع می‌رود که همه ما هوشمندانه با اتکا به فرمایشات مقام معظم رهبری، دین خود را به انقلاب و شهدا ایفا کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز