خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه عینک‌های طبی و آفتابی در گفتگو با ایلنا خبر داد:

تغییر اولویت عینک طبی از گروه کالایی ۱۰ به ۸ / افزایش صدردصدی قاچاق عینک از چین

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۱۲

ر خصوص گسترش عینک‌های قاچاق از سوی دست فروشان و سود جویی آن‌ها با شهرداری مکاتباتی صورت گرفته است و قول‌های مساعدی به اتحادیه داده شده که امیدواریم به زودی اجرایی شود.

رییس اتحادیه عینک‌های طبی و آفتابی از تغییر اولویت عینک طبی و آفتابی از گروه کالایی ۱۰ به ۸ و ۹ خبر داد.
حمید ثابت قدم، رییس اتحادیه عینک‌های طبی و آفتابی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به وضعیت بازار عینک و واردات آن اظهار داشت: متاسفانه هم اکنون عینک‌های طبی و آفتابی در اولویت کالایی ۱۰ قرار دارند و ثبت سفارش آن انجام نمی‌شود و قاچاق آن روز به روز بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه دست فروشان عینک‌های قاچاق غیر استاندارد را به دست مردم می‌دهند گفت: ۱۰۰ درصد این عینک‌ها از چین وارد شده و از نوع عدسی‌های نامرغوب و بی‌کیفیت هستند البته در خصوص گسترش عینک‌های قاچاق از سوی دست فروشان و سود جویی آن‌ها با شهرداری مکاتباتی صورت گرفته است و قول‌های مساعدی به اتحادیه داده شده که امیدواریم به زودی اجرایی شود.

ثابت قدم تصریح کرد: هر چند چین برندهای خوبی را نیز می‌سازد که قیمت آن بالای صد هزار تومان است اما بهترین نوع عینک‌ها برندهای اروپایی هستند که از ۴۵۰ هزار تومان قیمتشان شروع می‌شود.

وی در خصوص تغییر اولویت کالایی عینک ادامه داد: کار‌شناسان ما در اتحادیه عینک در خصوص تغییر اولویت کالایی عینک که قشر وسیعی از مردم از آن استفاده می‌کنند تلاش زیادی کردند و در آخر وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه هیات دولت دستور داد ۱۶ قلم کالا از ۵۰۰ قلم کالا در اولویت ۱۰ رتبه بندیشان تغییرپیدا کند که عینک طبی به اولویت ۸ کالایی و عینک آفتابی نیز به اولویت ۹ تغییر پیدا می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز