خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه سوپرمارکت و مواد پروتئینی در گفتگو با ایلنا:

فروشگاه‌های بزرگ باید مجوز اتحادیه را داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۵۵۵

براساس قانون تمامی فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای باید مجوز اتحادیه را داشته باشند اما تا امروز اقدامی جهت دریافت مجوز نداشته‌اند.

رییس اتحادیه سوپرمارکت و مواد پروتئینی گفت: براساس قانون تمامی فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای باید مجوز اتحادیه را داشته باشند اما تا امروز اقدامی جهت دریافت مجوز نداشته‌اند.

سعید درخشانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت این اتحادیه گفت: اتحادیه براساس قانون برنامه‌های خود را دنبال می‌کند و اگر کسی در بخشی تخلفی داشته باشد براساس قانون موجد با متخلف برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس قانون تمامی فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای باید پروانه کسب خود را از اتحادیه دریافت کنند اما تا به امروز از سوی آنان هیچ درخواستی به ما داده نشده است.

وی تصریح کرد: برای پیگیری مجوز این فروشگاه‌ها نامه‌ای را به اتاق اصناف کشور ارائه داده‌ایم و هم اکنون منتظر پاسخ آنان هستیم.

درخشانی ادامه داد: همچنین باید به هموطنان خود اعلام کنیم واحد‌هایی که بالای ۷۰ متر فضا داشته باشند می‌توانند مجوز پروانه کسب خود را از اتحادیه دریافت کنند.

وی همچنین در خصوص نحوه فعالیت‌های بازرسان این اتحادیه نیز گفت: بازرسان اتحادیه همه روزه در سطح شهر فعال هستند و درصورتی که گزارشی نیز از سوی مردم به اتحادیه اعلام شود سریعا بازرسان به محل مراجعه و موضوع را بررسی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز