خبرگزاری کار ایران

در واکنش به اقدام نهاد وابسته به شهرداری در روز وحدت ملی؛

حکیمی‌پور: نباید از بودجه شهرداری بهره‌برداری سیاسی شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۱۹۸

شهرداری نباید از امکانات، اموال و دارایی خود برای مسائل سیاسی هزینه کند / نباید اقداماتی صورت بگیرد که با سیاست‌های کلی نظام مغایرت داشته باشد.

عضو شورای شهر تهران در واکنش به تولید پلاکاردهای مزین به عکس امام و رهبری از سوی نهاد وابسته به شهرداری که زیر آن نوشته شده بود؛ «توافقات ننگین مایه ذلت ماست» گفت: نباید از بودجه شهرداری بهره‌برداری سیاسی شود، زیرا این اقدام یک آفت است.

احمد حکیمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که آیا شورای شهر تهران به عنوان نهاد نظارتی بر عملکرد شهرداری این شهر نسبت به این اقدام واکنشی نشان نخواهد داد، گفت: تلاش‌ها و تذکرات همیشه بر این بوده که شورا و شهرداری وارد مسائل سیاسی نشوند و حاشیه درست نکنند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری نباید از امکانات، اموال و دارایی خود برای مسائل سیاسی هزینه کند.

حکیمی‌پور با تاکیدبر اینکه شهرداری‌ها نباید وارد کار سیاسی شوند و یا اقدامی انجام دهند که شائبه سیاسی داشته باشد، افزود: در شرایطی که مقامات کشور از مذاکرات حمایت می‌کنند، نباید چنین پلاکاردهایی تولید و توزیع شود.

به گفته وی شهرداری نهادی عمومی و غیردولتی است و هزینه‌هایش از عوارض و جیب مردم تامین می‌شود، بنابراین نباید از بودجه شهرداری بهره‌برداری سیاسی شود، زیرا این یک آفت است.

حکیمی‌پور تاکید کرد: ما همیشه نگران این بودیم که شورای شهر سیاسی شود، اما به نظر می‌آید؛ شهرداری سیاسی شده است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری نباید وارد فعالیت‌های سیاسی شود، گفت: نباید اقداماتی صورت بگیرد که با سیاست‌های کلی نظام مغایرت داشته باشد. وظیفه همه ما حمایت از تیم مذاکره‌کننده است که عزت کشور را دنبال می‌کنند و نباید رفتاری داشت که مذاکرات و تیم مذاکره تضعیف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز