خبرگزاری کار ایران

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در گفتگو با ایلنا:

اعضای شورای شهر را درباره استفاده از مصالح چینی قانع کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۷۳

رانندگان هنگام عبور از پل صدر دیدی به خانه‌های اطراف نخواهند داشت / از نظر هزینه تمام شده نیز این پروژه قابل عرضه حتی در سطح بین‌المللی است / پل صدر از نظر فنی، اقتصادی و ترافیکی تأیید شده است.

ایلنا: معاون فنی عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه اعضای شورای شهر را درباره استفاده از مصالح و ابزارهای چینی در پل صدر قانع کرده‌ایم، گفت: درباره قرارداد پایاپای در ساخت پل صدر صحبت نمی‌کنم.

" مازیار حسینی " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره اظهار نظر کمیسیون عمران شورا مبنی بر استفاده از برخی مصالح چینی در ساخت پل صدر بویژه سیگمنت اظهار کرد: هیچ جنس چینی در پل صدر استفاده نشده است. هر چند اگر جنس چینی خوب و استاندارد‌ باشد استفاده از آن اشکالی ندارد. در پل صدر ما از این مصالح چینی استفاده نکرده‌ایم تنها قالب‌هایمان را در چین ساختیم که طراحی آن در نروژ صورت گرفته بود. این قالب‌ها در پل باقی نماندند و مصالح پل از برند معتبر اروپایی بوده است.

معاون فنی عمران شهرداری تهران با تأکید بر اینکه اعضای کمیسیون عمران شورای شهر را در این زمینه قانع کرده‌ایم در مورد قراردادهای پایاپای برای ساخت پل صدر نیز گفت: به نظر من این مسائل مواردی نیستند که وقتی برای آن گذاشته شود تا درباره آن صحبت کنیم. شرایط مشخص است و حسابرسی در حال انجام است.

حسینی با بیان اینکه ما هیچ پروژه‌ای را که مصوبه شورا نداشته باشد؛ انجام نداده‌ایم و تمامی پروژه‌ها قرارداد دارند، ادامه داد: از نظر هزینه تمام شده نیز این پروژه قابل عرضه حتی در سطح بین‌المللی است. کیفیت و سرعت این پروژه نیز همین گونه است. امیدوارم همانطور که مردم از روی این پل عبور می‌کنند، لذت ببرند و عبور امنی داشته باشند تا شاهد افزایش سرعت و حرکت در سطح باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان معتقدید که پل صدر از نظر ترافیکی باید ساخته می‌شد، گفت: با این مسئله دو نوع می‌شود نگاه کرد، نخست اینکه این پروژه تأییدیه مکتوب از شورای شهر را دارد که در آن تنها در صورتی با ساخت تونل نیایش موافقت شده است که پل صدر ساخته شود. در واقع متخصصین ترافیک براساس تدبیر مدیریت شهری این پل را لازم‌الاجرا دانسته‌اند.

وی ادامه داد: دیدگاه دوم خارج از این بحثکار‌شناسی است و هر کسی آزاد است نظر خود را ارائه دهد. آنچه اهمیت دارد این است که پل صدر از نظر فنی، اقتصادی و ترافیکی گزینه‌ای تأیید شده است.

حسینی همچنین درباره چگونگی جلب رضایت شهروندان که خانه‌هایشان چسبیده به پل است گفت: به آن‌ها قول داده بودیم دیوارهای جاذب صوت روی پل نصب کنیم که آن را عملیاتی کردیم. رانندگان هنگام عبور از پل صدر دیدی به خانه‌های اطراف نخواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز