خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران در گفت و گو با ایلنا: ‌

آلودگی هوای تونل توحید بالاتر از نرم جهانی نیست / تونل‌ساز نباید پاسخگو باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۶۴

خیلی از خودروهای داخلی مانند پژو و پراید بالا‌تر از حد استاندارد تا ppm ۲۵۰تولید آلودگی می‌کند این مشکل تونل نیست و تونل ساز نباید جوابگو باشد وقتی خودرو خارج از استاندارد آلودگی ایجاد می‌کند آیا باید تونل‌ساز پاسخگو باشد.

ایلنا: ‌ رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: ‌ آلودگی هوای تونل توحید بالاتر از نرم جهانی نیست و مشکل تولید خودروهایی آلاینده است.

" احمد دنیا مالی " در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، درباره وضعیت آلودگی هوای تونل توحید اظهار کرد: ‌ از آنجا که حجم خودروهای ورودی به تونل توحید زیاد است و برخی از این خودروهای بیش از حد نرمال تولید آلودگی می‌کنند از این رو در برخی مواقع تونل آلودگی بالایی پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: براساس استانداردهای موجود، آلودگی تونل‌ها تا ۱۵۰ ppm مجاز است در تونل توحید نیز بر حسب اندزه‌گیری‌های موجود این آلودگی بیش از ppm۷۰ نبوده است.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه فضای تونل بسته است، تصریح کرد: در برخی مواقع شهروندان احساس می‌کنند که هوای تونل خارج از حد استاندارد است در حالی این احساس کاملا روانی است و به دلیل محیط تونل ایجاد می‌شود.

دنیامالی با بیان اینکه برخی از خودروهای تولید داخل همچون پژو و پراید بالاتر از حد استاندارد تولید آلودگی می‌کنند، ادامه داد‌: خیلی از خودروهای داخلی مانند پژو و پراید بالا‌تر از حد استاندارد و تا ppm ۲۵۰ آلودگی تولید آلودگی می‌کند این مشکل تونل نیست و تونل ساز نباید جوابگو باشد. وقتی خودرو خارج از استاندارد آلودگی ایجاد می‌کند آیا باید تونل‌ساز پاسخگو باشد.

وی گفت: ‌به جز چند مورد آتش سوزی در تونل توحید هیچ گاه آلودگی تونل توحید بالاتر از حد نرم و استاندارد تعیین شده نبوده است.

به گزارش ایلنا، تونل توحید در زمان مدیریت دنیامالی به عنوان معاون عمرانی شهرداری تهران ساخته و به بهره برداری رسید.

هم‌اکنون این تونل دو قلو به دلیل کاهش میزان آلودگی از یکدیگر جدا شده‌است تا جریان حرکت خودروها در مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب آلودگی تونل توحید را تشدید نکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز