خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تهران:

نباید فروشگاه‌های شهروند را به بخش خصوصی واگذار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۴۴

بخش خصوصی که دستش بسته نیست و محدودیتی نیز دارد بتواند فضاهایی مشابه را ایجاد کند و لزومی ندارد که فروشگاه‌های شهروند تبدیل به بخش خصوصی شود.

ایلنا: سخنگوی شورای شهر تهران، گفت: ‌ نباید فروشگاه‌های شهروند را به بخش خصوصی واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " مجتبی عبداللهی " با حضور در جلسه امروز شورای شهر تهران درباره برنامه پنج ساله دو شهرداری تهران در حوزه خدمات شهری و سازمان‌های تابعه گزارشی را ارائه کرد.

رحمت‌ا… حافظی رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران، با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌های شهرداری پیوست سلامت و محیط زیست ندارند، گفت: اگر هم داشته باشند، اجرایی نمی‌شوند برای نمونه اگر شهرداری در تونل توحید پیوست سلامت را اجرایی می‌کرد شاهد نبودیم که موتورسیکلت سواران در آن بیهوش شوند بعد شهرداری هزینه‌های اضافی را برای جبران این خسارت بپردازد.

وی ادامه داد؛ شهرداری باید در مورد تونل نیایش ضمانت بدهد که اگر حادثه و آتش سوزی در این تونل رخ دهد، چند هزار نفر دچار آسیب خواهند شد؟

همچنین عبدالحسین مختاباد، گفت: علاوه بر بازدیدم، تصاویری را در مورد اتوبان نیایش دیده‌ام که شرایط معتادان بسیار نگران کننده بود. معتادان به راحتی در این مکان چادر زده می‌زند.

وی با بیان اینکه در محله هرندی، محیط‌ آلوده وجود دارد، تاکید کرد: ‌ سوال من این است که وظیفه این معاونت در مورد این لکه‌های سیاه در شهر که هر روز بیشتر می‌شود، چیست؟

هادی ساعی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران نیز خطاب به معاون شهردار گفت: کاش ابتدا گزارشی از عملکرد ۵ ساله اول ارائه می‌شد تا ما بدانیم برنامه استحصال انرژی از زباله به چه صورت انجام شده است.

تقی‌پور سخنگوی شورای شهر تهران با اعلام مخالفت نسبت به خصوصی سازی فروشگاه‌های شهروند، اعلام کرد: ‌ اگر شهروند را خصوصی کنیم این فروشگاه‌ها نیز به پاساژهای خصوصی شهر تهران تبدیل می‌شوند.

وی تاکید کرد: بخش خصوصی که دستش بسته نیست و محدودیتی نیز دارد بتواند فضاهایی مشابه را ایجاد کند و لزومی ندارد که فروشگاه‌های شهروند تبدیل به بخش خصوصی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز