خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر تهران مطرح شد؛

لزوم تشکیل کمیته اضطرار آلودگی آب / شهروندان تهرانی آب معدنی استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۷۵۳

مسئولان به جای موضع‌گیری در خصوص سلامت آب در جهت رفع این مشکل اقدام کنند / ظرف ۲۴ ساعت آینده جلسه کمیته اضطرار آلودگی آب تشکیل شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به عدم مناسب بودن آب لوله کشی شهر تهران برای شرب از شهروندان خواست تا از آب معدنی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت‌الله حافظی در یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورا نطق پیش از دستور خود را با یک تذکر به شهرداری تهران آغاز کرد.

حافظی نسبت به اخذ قرارداد یکی از شرکت‌های تابعه شهرداری با اقوام درجه یک مدیران ارشد شهرداری تذکر داد و گفت: چرا هیچ گونه ممانعتی از عقد این قراردادها صورت نگرفته است.

به گفته این عضو شورای شهر تهران بر اساس قانون منع مداخله، چنین قراردادهایی غیرقانونی هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آلودگی هوا قابل مشاهده بوده و برای آن جلسات اضطراری تشکیل می‌شود پیشنهاد داد تا ظرف ۲۴ ساعت آینده جلسه کمیته اضطرار آلودگی آب نیز تشکیل شود.

حافظی با اشاره به عدم مناسب بودن آب لوله کشی شهر تهران برای شرب به شهروندان تهرانی توصیه کرد از آشامیدن آب‌های لوله کشی خودداری و برای آب شرب خود از آب معدنی استفاده کنند.

وی خطاب به مسئولان گفت: مسئولان به جای موضع‌گیری در خصوص سلامت آب در جهت رفع این مشکل اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز