خبرگزاری کار ایران

دبیر دومین جشنواره آموزش های شهروندی مشکات:

بانک اطلاعات محتوای آموزشی تولید شده در شهرداری گردآوری می شود

کد خبر : ۱۱۶۵۳۶

جشنواره مشکات این فرصت را مهیا می کند که در هر خانه علم زندگی در سرای محلات یک موقعیت آموزشی ایجاد شود تا شهروندان را در ارائه اثر آموزشی بهتر یاری دهد.

ایلنا: دبیر دومین جشنواره آموزش های شهروندی مشکات از جمع آوری محصولات آموزشی تولیدی در سازمان های شهرداری برای نخستین بار خبر داد و گفت: قصد داریم امسال اطلاعات محصولات آموزشی تهیه شده در تمام سازمان ها و معاونت های زیر مجموعه شهرداری تهران را گردآوری کرده و در قالب بانک اطلاعات محتوای آموزشی در اختیار همه سازمان های شهرداری قرار دهیم.

به گزارش ایلنا، رضا علوی یکی از موضوعاتی که همزمان بابرگزاری دومین جشنواره مشکات مورد توجه قرار گرفته است بحثمیزان اثرگذاری محصولات تولید شده در دل محلات است به طوری که در بسیاری موارد شاهد هستیم چندین میلیون تومان برای تامین محتوای یک بسته آموزشی هزینه می شود تا یک هزار نسخه از آن تولید می شود اما انتشار آن از یک همایش یا جشنواره فراتر نمی رود.

دبیر دومین جشنواره آموزش های شهروندی مشکات خاطرنشان کرد: این در حالیست که ما فرصت این را داریم تا با استفاده از ابزاری همچون سرای محلات، محتواهای آموزشی شهروندی را به داخل محلات ببریم از این رو در این دوره از برگزاری جشنواره مشکات قصد داریم محصولات تولید شده ای را که قابلیت ارائه در سطح محلات داشته و با محورهای این دوره از جشنواره ارتباط دارند، مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: بدین ترتیب جشنواره مشکات این فرصت را مهیا می کند که در هر خانه علم زندگی در سرای محلات یک موقعیت آموزشی ایجاد شود تا شهروندان را در ارائه اثر آموزشی بهتر یاری دهد.

علوی با اعلام اینکه دومین جشنواره آموزش های شهروندی مشکات امسال جهت گیری آموزشی ترویجی را در پیش گرفته است، تصریح کرد: بر اساس برنامه های امسال صرفا موضوع دریافت نظرهای شهروندان مد نظر نیست بلکه می خواهیم در حوزه فرهنگی آموزش هایی را ارائه دهیم.

دبیر دومین جشنواره آموزش های شهروندی مشکات خاطر نشان کرد: بر این اساس قصد داریم امسال اطلاعات محصولات آموزشی تهیه شده در تمام سازمان ها و معاونت های زیر مجموعه شهرداری تهران را گردآوری کرده و در قالب بانک اطلاعات محتوای آموزشی در اختیار همه سازمان های شهرداری قرار دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز