خبرگزاری کار ایران

منطقه ۲۲ به پیشواز نخستین جشنواره پژواک می‌رود

کد خبر : ۱۰۶۱۹۸

جشنواره پژواک توسط اداره کل مطالعات امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری تهران و با مشارکت مناطق، نهادهای مرتبط و با همکاری متخصصان، پژوهشگران و صاحب‌نظران حوزه پژوهش برگزار می‌شود.

ایلنا: واحد مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲، با توجه به اهمیت و ضرورت تدوین و جمع‌آوری پژوهش‌ها و مطالعات محله‌ای به منظور نهادینه کردن طرح محله‌محوری، نخستین جشنواره پژوهش و آثار کاربردی محله‌ای(پژواک محله) را در محدوده شمال غرب تهران برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حسین مرادی شهردار منطقه ۲۲، در این باره گفت: «این جشنواره توسط اداره کل مطالعات امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری تهران و با مشارکت مناطق، نهادهای مرتبط و با همکاری متخصصان، پژوهشگران و صاحب‌نظران حوزه پژوهش برگزار می‌شود و طنین و بازنمایی از پژوهش‌ها، آثار کاربردی، مطالعات، پژوهش‌واره‌های گروهی و کندوکاو و کاوش محله‌ای است که نهادینه کردن مشارکتهای اجتماعی را در بخش مطالعات، مورد توجه قرار داده و اهمیت رویکرد مشارکت مردمی و پژوهش‌مداری را یادآوری می‌کند.»

وی با اشاره به اینکه این جشنواره برای اولین بار در تهران، در آذر ماه امسال برگزار می‌شود، افزود: «از استادان، صاحب‌نظران، دانشجویان و پژوهشگران بویژه پژوهشگران ساکن محلات منطقه دعوت می‌شود تا با مشارکت فعال خود و ارائه پرینت چکیده مقالات پژوهشی تا ۵ مهر ماه همچنین ارسال پرینت اصل مقالات و آثار پژوهشی تا ۵ آبان ماه به دبیر خانه اجرایی جشنواره پژواک واقع در شهرک گلستان شرقی - خیابان گلها - خیابان یاس ششم - خیابان طوبی - مجموعه امام علی(ع) - طبقه پنجم - واحد مطالعات معاونت اجتماعی وفرهنگی منطقه ۲۲ به شماره تلفن: ۴۴۷۵۵۱۷۳ در این جشنواره شرکت کنند.»

گفتنی است توضیحات تکمیلی درمورد ساختار و شکل نگارش آثار و نحوه ارسال آن‌ها در نشانی سایت جشنواره به نشانیwww. pejvakeMahale. irقابل مشاهده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز