خبرگزاری کار ایران

انحصار مواد اولیه مبل‌سازان در اختیار یک شرکت خاص!

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۸۶۵

یک درودگر معماری اسلامی در شهرک صنفی خاوران، از قطع کامل ارتباط صنعتگران و مبل‌سازان این شهرک با مشتریان و خریداران مبلمان انتقاد کرد و گفت: از زمان انتقال واحدهای تولیدی مبلمان به شهرک خاوران، ارتباط با مشتریان‌شان قطع شده است.

مهدی لواسانی، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، افزود: قرار بود یک مجموعه نمایشگاهی در این شهرک ساخته شود تا مردم برای خرید مبلمان به صورت حضوری و مستقیم با تولیدکنندگان در ارتباط باشند، اما این اتفاق نیفتاد.

وی تصریح کرد: به همین دلیل بخشی از مشتریان‌مان را که در تهران داشتیم، از دست دادیم و برای فروش تولیدات‌مان با مشکلات زیادی مواجهیم. شرکت تعاونی هم در زمینه تامین مواد اولیه از ما حمایت نمی‌کند.

این درودگر معماری اسلامی، همچنین به کاهش تولیدات کارگاه‌های مبل‌سازی اشاره و اظهار کرد: برای مثال، کارگاه ما در سال 89 با 17 نفر کارگر فعالیت می‌کرد و الان این تعداد به 4 نفر کاهش یافته است.

لواسانی همچنین با اشاره به انحصار در مواد اولیه مورد نیاز مبل‌سازان، گفت: بازار مواد اولیه مبل‌سازان مانند پارچه و رنگ، در انحصار یک شرکت خاص قرار دارد و صنعتگران و درودگران برای تامین مواد اولیه تولید، با مشکلات زیادی مواجهند.

وی گفت: از تمامی این مشکلات که بگذریم، شهرک صنفی خاوران حتی یک تابلو در ورودی شهرک ندارد و به معنای واقعی از همه امکانات اولیه به دور هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز