خبرگزاری کار ایران

ایوبی تاکید کرد:

مسئله خانه سینما حل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۱۴

ایوبی رئیس سازمان سینمایی می‌گوید که قطعا بحثبیمه هنرمندان سینما را پیگیری می‌کند.

ایلنا: ایوبی تاکید کرد که از نظر سازمان سینمایی مسئله خانه سینما حل شده است و وی بحثبیمه هنرمندان سینما را پیگیری می‌کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الله ایوبی(رئیس سازمان سینمایی) شب گذشته(۳۰ شهریور) در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس حوزه گسترش سینمای تجربی با اشاره به آخرین وضعیت خانه سینما گفت: برنده واقعی در ماجرای خانه سینما مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی ادامه داد: ما بنا به حق هیچ فرد یا گروهی را نداریم و بر این باور هستیم که در عرصه فرهنگ هیچ کسی رقیب دیگری نیست. ما در مقام پدر هستیم و قصد نداریم کسی را حذف کنیم.
ایوبی تاکید کرد: به زودی همه اهالی سینما دور هم جمع می‌شوند و در این ماجرا هیچ کسی بازنده نیست. از نظر سازمان سینمایی مسئله خانه سینما نمام شده است و من نمی‌خواهم ۴ سال مدیریتم را صرف خانه سینما کنم.
وی ادامه داد: خانه سینما را دولت بسته بود و دولت نیز دوباره باز کرد و حالا خود اصناف می‌نشینند و قضیه را حل و فصل می‌کنند و دولت نیز حداقل دخالت را خواهد داشت و مسئدله را خود صنوف حل می‌کند.
ایوبی در پاسخ به خبرنگار ایلنا، پیرامون قطع شدن بیمه هنرمندان و سینماگران گفت: من هم این مسئله را شنیده‌ام و قطعاً آن را پیگیری خواهم کرد.
وی همچنین درباره مدیران سازمان سینمایی گفت: معاون فعالیت‌ها و همچنین مدیر فارابی به زودی معرفی می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز