خبرگزاری کار ایران

در مراسم تودیع و معارفه معاون عمرانی استانداری استان زنجان عنوان شد؛

مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر خدمت انجام وظیفه می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۲۸

در سال‌های اخیر شاهد خدمات و انجام امور عمرانی توسط دستگاه‌های اجرایی در استان زنجان بودیم.

امام جمعه زنجان و مسئول هیئت امنای مصلی خاتم انبیاء در زنجان از خدمات معاونت عمرانی استانداری در راستای اقدامات مطلوب در این زمینه تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، شامگاه دیروز در آیین مراسم تودیع و معارفه معاون عمرانی استانداری استان زنجان گفت: مدیران در نظام جمهوری اسلامی در مسیر خدمت انجام وظیفه می‌کنند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه رفتن و تودیع امر طبیعی است افزود: مدیران و همه افراد باید تکالیف خود را در برابر خدا و خلق خدا انجام دهند تا هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

حجت الاسلام خاتمی پاسخگویی به خدا و خلق خدا را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و گفت: در سال‌های اخیر شاهد خدمات و امور عمرانی توسط دستگاه‌های اجرایی بودیم.

امام جمعه زنجان و مسئول هیئت امنای مصلی خاتم الانبیاء در زنجان در ادامه از خدمات معاونت عمرانی استانداری در راستای اقدامات مصلی خاتم النبیاء زنجان تقدیر وتجلیل کردو گفت: در این زمینه شاهد اقدامات مطلوب در زنجان بودیم.

در ادامه این مراسم معاون عمرانی استانداری زنجان، با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران نظام مقدس است وکارکردن در این نظام را خدمت عنوان کرد.

وی کار کردن در این نظام را افتخار دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر آموزه‌های متعالی و ارزشمند اسلامی است.

علی اکبر کریمی، خون شهداء در راه نظام اسلامی ایران را مهم برشمرد وگفت: در سالهای خدمت هیچگاه رویکرد جناحی در مسئولیت‌ها نداشتم.

وی یاد آورشد: همواره در دولت نسبت به کار و خدمت بعنوان تکلیف و، وظیفه نگاه کردم، وانجام امورات را بر اساس اصول ومبانی نظام مقدس دانسته و طبق آن حرکت کردم.

کریمی در ادامه با اشاره به اقدامات عمرانی سالهای اخیر در استان زنجان گفت: شاهد اقدامات مطلوب در این زمینه در استان بودیم.

وی از جمله این اقدامات را در زمینه تدوین اسناد مطالعاتی زیرساختی و سند چشم انداز و تدوین سند اشتغال، راه اندازی مرکز سرمایه گذاری استان و تکمیل و یا در حال تکمیل طرح‌های بزرگ در استان را مهم دانست.

وی از جمله کارهای حوزه عمرانی در استان زنجان را تاسیس بانک اطلاعاتی شهرداری‌ها برشمرد و گفت: بانک اطلاعاتی روستایی در بخش توسعه و عمران و رشد پرشتاب توسعه را از آن جمله عنوان کرد.

کریمی در پایان با اشاره به وجود پتانسیل‌های مطلوب رشد در استان زنجان گفت: امید به نشاط و شادابی در استان زنجان هست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز