خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

کوته‌نظران و تمامیت‌خواهان می‌خواهند انقلاب را به نام خود مصادره کنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۱۸۴

در این فضای باز، بیش‌ترین سخنان ناروا به دولت گفته می‌شود امّا درمقابل به افرادی که بخواهند به اندیشه‌ی ۲۴ خرداد که مورد اقبال مردم قرار گرفته است؛ بپردازند بیش‌ترین حمله می‌شود.

استاندار گیلان در سمینار فرمانداران با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم از ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر، خدمتگذاری بیشتر در جهت توسعه استان را نشانه قدردانی عملی از آنان عنوان کرد و گفت: باتوجه به عنایات رهبر معظم انقلاب به دولت باید اندیشه‌های رئیس جمهور را در توسعه کشور با قدرت به پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، نجفی در ابتدای این نشست که معاونین و مشاورین وی نیز حضور داشتند؛ با اشاره به راهپیمایی باشکوه ملت ایران و مردم گیلان در۲۲ بهمن گفت: حضور کم‌نظیر، پرشور و نشاط و با امید مردم در این ایام بازتاب بسیار مثبت و خوب داشته است.

وی با اشاره به استقبال مردمی از برنامه‌های افتتاحیه پروژه‌های عمرانی دهه‌ی مبارک فجر بویژه در مناطق اهل سنت در تالش، آستارا و رضوانشهر خاطرنشان کرد: بنده بارها در این مراسم بدلیل سپاسگزاری مردم از خدمات ارائه شده شرمنده شدم.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم برای کارهایی که وظیفه مسئولان است تشکر می‌کنند؛ خاطرنشان کرد: باید با کار و تلاش بیش‌تر و فراهم کردن فضای سرمایه‌گذاری، اشتغال و تولید، شور و نشاط را در جامعه افزایش دهیم.

نجفی با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای از فرصت حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب برای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره نمی‌برند؛ گفت: افراد کوته‌نظر و تمامیت خواه می‌خواهند انقلاب را به نام خود مصادره کنند.

وی افزود: دولت علاقمند است که همه‌ی اندیشه‌های سیاسی و اجتماعی در چارچوب قانون نظرات خود را در جامعه ارائه دهند و در فضای آرام بحث‌ها و اندیشه‌های خود را اعلام کنند و مردم تشخیص دهنده‌ی اصلی هستند.

وی افزود: در این فضای باز، بیش‌ترین سخنان ناروا به دولت گفته می‌شود امّا درمقابل به افرادی که بخواهند به اندیشه‌ی ۲۴ خرداد که مورد اقبال مردم قرار گرفته است؛ بپردازند بیش‌ترین حمله می‌شود.

نجفی افزود: البته ما بین نقد و سخنان ناروا تفاوت قائلیم و آن را برای اصلاح کارها مفید می‌دانیم.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: همه‌ی ما فرزندان انقلابیم و به ارزش‌های آن علاقمند و وفاداریم و باتوجه به عنایات رهبر معظم انقلاب به دولت باید اندیشه‌های رئیس جمهور را در توسعه کشور با قدرت به پیش ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز