خبرگزاری کار ایران

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان:

معلولین در مقابل بهزیستی تجمع نکردند

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۳۸۰

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان، گفت: بهزیستی مدارک و مستندات لازم جهت پیگیری صدور پروانه مجدد ساخت توسط شهرداری را ارائه نموده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، نعمت ملکی، معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان، امروز، چهارشنبه(۲۹بهمن) با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان، اظهار داشت: پروژه ۲۷واحدی پونک دارای پیشرفت فیزیکی ۸۵درصدی است.

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مؤسسات خیریه افزود: نزدیک به ۱۰نفر از معلولین جهت پیگیری وضعیت مسکن خود به معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی مراجعه کردند.

وی اظهار داشت: تأخیرپروژه ۵۱واحدی پونک و خاتم به‌دلیل عدم اختصاص وام ۱۰۰میلیون ریالی مسکن است که توسط بانک مسکن اختصاص خواهد یافت.

وی دلیل عدم اختصاص وام را تفکیک سند زمین توسط مسکن و شهرسازی عنوان کرد و ابراز داشت: بهزیستی مدارک و مستندات لازم جهت پیگیری صدور پروانه مجدد ساخت توسط شهرداری را ارائه داده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در صورت پذیرش مدارک از سوی شهرداری در زمینه تفکیک زمین بوسیله مسکن و شهرسازی مشکل این پروژه حل شده و وام مسکن به مالکین این خانه‌ها تعلق خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: بهزیستی جهت رفع مشکل مددجویان خود اعتبار مشخصی در نظر گرفته است و در صورت همکاری شهرداری پروژه تکمیل گردیده و به مددجویان تحویل داده خواهد شد.

وی تأکید کرد: در سال ۹۳و با توجه به سیاست‌های حمایتی دولت تدبیر و امید در دو مرحله به این پروژه کمک شده است و اعتباری بالغ بر۳ میلیارد ریال جهت پیشرفت این پروژه توسط بهزیستی هزینه شده است. که این کمک برای هر مددجو بالغ بر ۲۰۰ملیون ریال بوده است.

خبر مربوط به تجمع معلولین در مقابل ساختمان بهزیستی به دلیل پاره‌ای از مشکلات بدینوسیله تکذیب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز