خبرگزاری کار ایران

۶۰ عنوان برنامه گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۴۴۸

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم در سپاه سلمان این استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سردار عوضعلی فقیری روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان با تبریک هفته های عقیدتی سیاسی، معلم و کارگر اظهار کرد: امام راحل دهم اردیبهشت روز شهادت عالم گران‌قدر شهید مطهری را به نام روز عقیدتی سیاسی نامیدند تا از اندیشه‌های بزرگ او بتوانیم بهره ببریم.

وی ادامه داد: برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سه مرحله شامل قبل از هفته، روز شمار هفته و بعد از این هفته اجرا می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۶۰ عنوان برنامه در ستاد سپاه سلمان، نواحی، حوزه ها، پایگاه‌ها و کانون‌ها به‌تناسب قشرهای ۲۲ گانه برگزار می‌شود.

وی افزود: چهار عنوان برنامه شاخص که قبل از این هفته آغاز می‌شود؛ تشکیل ستاد، فضاسازی فرهنگی و تبلیغی در فضای مجازی محورهای پیش‌بینی‌شده و فضاسازی محیطی در ارتباط با گرامیداشت شأن معلمان انجام می‌شود.

سردار فقیری تشریح کرد: هشت اردیبهشت‌ماه تحت عنوان گفتمان مطهر شهید مطهری خودسازی، جامعه‌سازی و انسان‌سازی شروع می‌شود ویژه برنامه‌هایی برای نسل جوان پیش‌بینی‌شده است.

وی ادامه داد: دهم اردیبهشت مکتب مطهر که مکتب انقلاب و بسیج در همه حوزه‌ها بویژه بسیج اساتید و فرهنگیان انجام می‌شود برگزاری نشست، کرسی و تجلیل از مدیران و معلمان نمونه در این روز انجام می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اذعان کرد: برگزاری حلقه های صالحین، نشست‌های تربیت تعالی با موضوع شعار سال برگزار می‌شود تا مشکلات و موانع رفع و مطالبه‌گری از ارگان‌های مختلف انجام شود.

وی افزود: روز سه‌شنبه مشق مطهر شهید مطهری پژوهش و تولید علم است که ویژه برنامه‌هایی توسط حوزه‌های علمی، دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی و ارگان‌های دانشجویی برگزار می‌شود، همچنین فراخوانی برای تجلیل از پژوهشگران نمونه، نواختن زنگ انشا مطهر در مدارس و نشست‌های گفت‌ وگو پیرامون حجاب از دیگر برنامه های مورد نظر است.

سردار فقیری مطرح کرد: همایش هادیان سیاسی و حلقات صالحین در رابطه‌ با موضوعات پژوهشی با تفکر شهید مطهری و تولید پوستر و عکس‌نوشته نیز در این روز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه همایش مطهر شهید مطهری قرآن، عترت و ولایت با تجلیل از فرماندهان و هادیان سیاسی انجام می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ۱۳ اردیبهشت یاد مطهر، شهید مطهری شهدا و ولایت‌مداری است برنامه غبارروبی و عطرافشانی از مزار مطهر شهدا، اجرای برنامه‌های فرهنگی و سخنرانی در محل گلزار شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز