خبرگزاری کار ایران

افتتاح مهمانسرای جهانگردی "میل ۷۲" در پایانه مرزی میرجاوه+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۰۲۶

آیین افتتاحیه مهمانپذیر جهانگردی میل ۷۲ از طریق ویدئو کنفراس با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر مسکنی و مدیر عامل شرکت دکتر عباسی، معاونت اجرایی، دکتر امیری و با حضور مدیران هتل و سلطانی نژاد مدیرگروه هتل‌های جنوب شرق و دیگر مسئولان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، آیین افتتاحیه مهمانپذیر جهانگردی میل ۷۲ از طریق ویدئو کنفراس با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر مسکنی و مدیر عامل شرکت خانم دکتر عباسی ، معاونت اجرایی، دکتر امیری و با حضور مدیران هتل و سلطانی نژاد مدیرگروه هتل‌های جنوب شرق و خلیلی مدیرمالی گروه، ضمن حضور مدیرکل سازمان میراث فرهنگی استان سیستان و بلوچستان، شهردار و ریاست محترم شورای شهر، معاونت گمرکات میرجاوه، معاونت پایانه مرزی میرجاوه و جمعی از اعضای اداری شهرستان میرجاوه در تاریخ ۵ پنج اردیبهشت ۱۴۰۳ در مهمانسرای جهانگردی میل ۷۲ انجام و به بهرداری رسید.

با توجه به اینکه سالانه صدها زائر عتبات عالیات، مشهد مقدس و حرم حضرت معصومه(س)، از این مرز وارد کشور می‌شوند، این اقدام باعث رونق صنعت گردشگری و اقتصادی این شهرستان همسایه با مرز پاکستان می‌شود‌.

در حاشیه نشست سالانه مدیران ستادی و استانی "صندوق بازنشستگی کشوری"، با حضور مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و فریبا عباسی مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، مهمانسرای جهانگردی میل ۷۲ واقع در شهرستان میرجاوه بصورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

فریبا عباسی، به‌روز رسانی و راه‌اندازی این مجموعه اقامتی را در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری دانست و عنوان کرد بعد از سال‌ها رهاشدگی، این مجموعه اقامتی با حمایت‌های سهامداران به ناوگان هتل‌داری این شرکت بازگشت.

وی با ابراز خرسندی از توجه سهامداران به امر نوسازی هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی افزود، سلسله اقداماتی در این راستا جهت صیانت از اموال بیت‌المال و بازنشستگان معزز آغاز شده که با قدرت در سطح کشور ادامه خواهد یافت تا شاهد ارائه خدمات مطلوب‌ به مسافرین و بازنشستگان عزیزمان باشیم.

در ادامه این مراسم مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن عرض خدا قوت به همکاران گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در میل ۷۲ و شهرستان میرجاوه گفت: این اتفاق مبارک، جای قدردانی از زحمات این مجموعه را دارد، چراکه به دلیل کمبود امکانات در این منطقه می‌توان با ایجاد زیرساخت‌های گردشگری، شاهد افزایش میزان جذب توریست و در نتیجه توسعه اقتصاد این شهرستان کم‌برخوردار باشیم.

راه‌اندازی این مجموعه اقامتی که شامل هفت باب اتاق و ۱۶ تخت می‌باشد در زمانی کمتر از ۷۰ روز  با اعتباری بیش از هفت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که برای حداقل ۱۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می‌کند.

 

حجم ویدیو: ۳۱.۵۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۳۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز